eigenschappen niet beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

King-Leo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
Berichten
1
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en niet zo erg technisch. Mijn probleem, Ik heb een netwerk met 8 pc's gemaakt via 2 hubs, alles werkt alleen is mijn eigen PC bijzonder langzaam t.o.v. de andere. Via netwerk spelletjes (UT) spelen gaat prima als ikzelf maar niet meedoe, dan begint alles te stotteren en vast te lopen. Toch bezit ik zelf de snelste PC van de tak. Panda antivirus is geinstalleerd en ook "Hitman Pro"wordt regelmatig gedraaid.
Wat mij opvalt is dat ik via verkenner naar "mijn netwerk" en vervolgens "volledig netwerk" aanklik er bij mij 3 opties staan (bij de andere pc's slechts 1)
-Microsoft Terminal Server
-Microsoft Windows Netwerk
-Web Client Network
Onder de middelste staat de netwerknaam waar alle pc's te zien en te benaderen zijn. Bij de andere pc's is ook alleen de middelste naam zichtbaar. Bij alle twee andere opties krijg ik geen eigenschappen te zien en ze zijn ook niet te verwijderen. Alles draait met een 100Mb netwerkkaart en ook de Hubs zijn 100Mb. Wat moet ik met "Microsoft Terminal Server" en "Web Client Network" en hoe kan ik dat eventueel verwijderen.
Eventuele reacties graag in begrijpelijke taal (voor een leek).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan