help

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrameijer

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
Berichten
14
ik heb vorige week veel problemen met mijn pc gehad nu moest xp er helemaal af en er opnieuw op ik kon altijd dvd kijken was altijd glashelder maar nu heb ik heel slecht beeld kan iemand me ook helpen hoe dat kan
 
welk programma gebruik je?
Is je graka goed herkent? Zit je met andere woorden niet gewoon op standaard pci
 
Videokaart drivers installeren(Zal maar niet meer uitleg geven als jij... Jou topictitel zegt minder dan mijn antwoord.)
 
Als je voor het eerst op helpmij zit dan mag je best dat soort "foutjes" nog maken.

Aan petrameijer: Het is handiger als je in de titels het probleem wat duidelijker omschrijft, bijv.
"dvd's spelen niet meer goed af"
 
Het lijkt erop dat je de drivers nietgoed geinstalleerd hebt.
Heb je een org. cd bij je ps gehad? daar staan dan allelei drivers op voor je moederbord dus ook voor je videokaart.

Ik denk dat je vergeten bent om die te instaleren nadat je windows xp erop hebt gezet.
 
ik had hem naar een pc zaak gebracht daar hebben ze alles eraf gehaald en alles er toen weer opgezet
ik heb verder helemaal geen problemen alleen met dvd kijken
als de kaart niet goed geinstalleerd was dan krijg je toch ook problemen met speelen en zo
ik heb wel een cd van mijn moederbord maar als ik dat dubbel installeer heb ik toch ook nog problemen?

************************************************


Wel hier verder gaan want twee weten meer dan een ;)

Twee keer hetzelfde installeren kan geen kwaad volgens mij
 
welkom bij helpmij.

Met welk programma kijk jij dvd's
 
ik heb windows media player win dvd en power dvd
en allemaal zijn de beelden heel slecht
 
dan moet je nog de.......installeren en nu ben ik even de naam kwijt codecs dacht ik.
maar daar zal zo wel een antwoord opkomen.
 
en hoe kan ik die codecs installeren? heb er niet veel verstand van maar dat wisten jullie denk ik al:rolleyes:
 
ik heb net bij instellingen hardeware gekeken en daar zag ik microsoft mpeg 4 viedeo codec is dat misschien om dvd te kijken
 
ik blijf erbij dat je die cd die bij de pc zat nodig hebt en dat je daar de drivers voor de videokaart moet instaleren.
Dit heeft volgens mij niets met codec te maken.

PS wat voor een videokaart zit er eigenlijk in de pc?
 
een nvidea ik heb hem geinstalleerd zoals je zei maar nu ziet hij hem dus 2 keer hij was al geinstallerd:(
 
en nog steeds geen goed beeld?

je kunt overigens die eerste of tweede installatie wel weer verwijderen.

start --> configuratie --> prstaties en onderhoud -->systeem --> Hardware --> apraten beheer --> rechtermuisknop en dan instalatie ongedaan maken.

Ik heb zelf overigens ook die kaart van mij per ongeluk twee keer geinstalleerd en dat is al meer dan een jaar geleden.
Maakt niet uit, werkt nog steeds allemaal prima.

Ik snap hetniet helemaal meer onderhand.

Alle kabels ook goed aangesloten? Zal ongetwijfeld wel zo zijn denk ik omdat je niets hebt losgemaakt.
 
heb de pc wel los gehad want moest hem naar een pc zaak brengen maar dat heb ik natuurlijk als eerste nagekeken en alles is goed aangesloten ik snap het ook niet want hij heeft het wel altijd goed gedaan:(
 
Is dit alleen bij dvd's, of ook bij andere videofragmenten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan