slideshow dvd-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajc

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Berichten
27
hallo,
ik heb een cd-r schijfje gekregen waarop dmv foto's (JPEG) en muziek (MP3) een slide show is gemaakt.
helaas alleen afspeelbaar op de computer.
kan ik het op een dvd branden zodanig dat het op een dvd-speler kan worden gespeeld? En hoe moet dant?
bvd
Agnita
 
Vraagjes:
1. Waarom kan je het schijfje niet afspelen op je PC? Leest je PC het schijfje niet ofso?
2. Wat voor dvd-speler wil je gebruiken om de slideshow en mp3-bestanden af te spelen? Soms is dit niet noodzakelijk want sommige dvd-spelers ondersteunen het afspelen van dvd's.
 
het schijfje speelt dus wel af op de computer, maar ik wil het graag op tv zien via een simpele dvd-speler. ik heb er 2, een draagbare en een hdd/dvd en beide spelers geven aan deze schijf niet te kunnen lezen.
ik neem aan omdat het een cd-rom is en ik wil er daarom een dvd-r of +r van branden, maar daar zit vast een trucje bij.
Agnita
 
Als je dvd-speler hem niet leest kan je hem idd het beste op een dvd-tje branden.
Waarschijnlik doet hij het dan wel.
Wat bedoel je met: maar daar zit vast een trucje bij?
 
dat denk ik, omdat ik hem al op een dvdtje heb gebrand en dus hetzelfde effect krijg, de spelers herkennen het dvdtje niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan