Ondertiteling aan VIDEO_TS folder toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crispy32

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
26
Hi allen,
Normaal gesproken heb ik een avi en een srt bestand (met VOBsub). Deze converteer ik met Winavi. Maar.. nu heb ik een drvr-pal download van piratebay die al meteen in een VIDEO_TS folder staat met vob bestanden enzo. Klaar om op DVD te branden. ER staat alleen geen ondertiteling bij. Wat doe ik nu? Mijn ondertiteling bestand is kladblok.file en dat kan ik niet converteren maar ook niet branden? Wie weet raad?

Thanx in advance:eek:
 
Normaal gesproken heb ik een avi bestand en als die dezelfde naam heeft als .avi dan loopt de ondertiteling gewoon mee. Nu heb ik echter al geconverteerde bestanden? De download wam zomaar kant en klaar in een VIDEO_TS folder met VOB, INFO en BUP bestanden. Kan ik dan alsnog de ondertiteling toevoegen?
Of kan ik ze met WINAVI naar .avi terug zetten en dan met ondertiteling weer terug converteren?
T is een beetje een raar probleem maar ik snap er niets van...
:eek:
 
Zullen we het stap voor stap proberen of heb je er geen puf voor? :D
 
je kunt ook de .txt bestanden op slaan als .srt
in kladblok kun je opslaan als "ALLE BESTANDEN" ipv
"tekstdocument"
en daarna gewoon met bsplayer naar ondertitels zoeken en ...
browsen naar de subs of gewoon afhalen is eigenlijk gemakkelijker:D

ONDERTITELS
ondertitels
 
Wacht even, volgens mij wilt ze de ondertiteling er niet tijdelijk aan toevoegen, maar vast en dan op een dvd'tje zetten. Toch? :rolleyes:
 
Geplaatst door Freakiej
Wacht even, volgens mij wilt ze de ondertiteling er niet tijdelijk aan toevoegen, maar vast en dan op een dvd'tje zetten. Toch? :rolleyes:
En dat kan dus met de stap voor stap handleiding die ik gaf.
Veel makkelijker als dat zal niet gaan ben ik bang.
 
Geplaatst door Crispy32
sorry, te blond... krijg t niet voor elkaar. Thanx anyway.:(

Daarom vroeg ik ook of we 't stap voor stap zouden doornemen.
Maar oke :)
 
Die handleiding is stap voor stap.
En mochten er onderweg problemen voordoen, is er altijd Helpmij.
 
haha dat klopt, ik wil het vast op een dvd zetten. Het is alleen lastig om uit te leggen waar mijn probleem zit. Als ik een avi file heb lukt t prima om de ondertitels mee te converteren. De site die Biertjuh gaf is super alleen in dit geval heb ik zo veel programma's nodig.

Freakiej, als jij dat aandurft is t super... ik vrees dat t een hoop werk is maar het lijkt mij toch wel handig om te weten. ..

Beide alvast heel erg bedankt. Ik ben blij dat er altijd mensen on line zijn die een beginner willen helpen!:thumb:
 
Dan gaan we het doen :)
Bij welke stap loop je vast?
 
hee nachtbraker...
Oke... normaal heb ik een avi en een ondertiteling bestand. Ik heb vobsub en winavi en zorg dan dat beide bestanden een zelfde naam hebben. Op dat moment converteert winavi de film MET ondertiteling tot allerlei bestandjes die ik kan branden BUP, VOB en INFO.

Nu heb ik een torrent van wedding Crahers met daarachter .DVDR.PAL. en deze torrent staat meteen al in een video_ts folder met de INFO, BUP en VOB bestanden. Als ik deze brand heb ik geen ondertiteling.

Als ik een ondertiteling download kan ik niet branden omdat Nero dat bestand niet kent. Ik kan dat bestand echter ook niet converteren in Winavi. Hoe krijg ik dat tekst bestand nou bij de rest?
 
Sorry voor late reactie, maar kheb echt niet eerder tijd gehad! :eek:
OK, je hebt nu dus zeg maar een DVD op je HDD staan zonder ondertiteling.
Nu gaan we de DVD omzetten naar .avi, dan kan je zelf de ondertiteling erbij zetten en dan het .avi bestand weer branden tot een DVD!
Dit kan oa met DVDx. Hier is een handleiding: KLIK
 
:thumb: Jaaaaaaa gelukt...ik heb er imiddels avi bestanden van kunnen maken!!! Nog 1 vraagje: :eek: ik heb nu 4 avi bestanden wat voor waarde moet ik invullen om er 1 of 2 avi bestanden van te maken?
Maar..... ik ben al super geholpen hoor want anders is t gewoon een kwestie van wat uitproberen..

Thanx.... (a lot):D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan