dvd's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeyLiN

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
49
hoi hoi

ik heb een dvd brander, lege dvd's en hele leuke films op dvd die ik wil gaan branden...het lukt me niet!! hoe moet ik dat doen?heb ik een extra programma nodig hiervoor?

alvast bedankt!!!!!!!
 
Beste CeyLiN,

Ik zou voor deze 3 gaan,,,,

1ClickDVDCopy
ICopyDVDs2
en de
DVD-Cloner

dit zijn de 3 beste DVD-BrandSoftware, helaas zijn ze wel allemaal (ShareWare) dus je kan het voor een bepaalde periode/tijd gebruiken.

voor FreeWare zou ik voor deze gaan. >>>>>>
DVD Shrink

wens je veel succes,,,,
 
Komt omdat ze beveiligd zijn.
Ik geloof dat de mods op helpmij nu bezig zijn om te bespreken of we mensen daar nu wel of niet mee verder mogen helpen.
Correct me if I am wrong....
 
you are not.
Zodra het om beveiliging omzeilen gaat dan gaan we een beetje moeilijk doen.
 
zal nog een paar avondjes duren horen.:D
 
Laten we tot zoverre naief blijven en veronderstellen dat het om een legale thuiskopie gaat indien er gekopieerd wordt en om een film zonder licensie als er gedownload wordt.

@vraagsteller: wil je van DVD naar DVD of van een film van het internet naar dvd?

James:)
 
ik wil van dvd naar dvd kopieren,dit zijn opgenomen dvds, dus niet van de videotheek.
heb dvd cloner gedownload, hoop dat dat lukt.
 
dan kun je nero gebruiken of alcohol120%
 
heb dvd cloner gedownload, probeerde mn dvd te kopieren,maar alles is voor niets geweest. Hij speelt het niet af.:(
Nero vraagt om een of andere code..? dus dat lukt ook niet.
pfff wist niet dat dit zo moeilijk zou zijn
 
Beste CeyLiN,

Probeer anders met 1ClickDVDCopy,,,,

even naar boven scrollen voor de download,

graag horen we meer,,,,
 
hoi, heb het geprobeerd maar bij het installeren komt ie elke keer vast te zitten dus heb ik maar de 1copydvds2 geprobeerd, die is wel gelukt. heb alles gedaan zoals het moest. maar heb nu een ander probleem erbij, ik kan de dvd niet afspelen, als je daar ook een oplossing voor hebt dan ben ik je dubbel dankbaar:)
 
Beste CeyLiN,

waar kan je het niet afspelen op je Home DVD Speler bedoel je of gewoon op je PC,

mocht het voor je Home DVD Speler zijn, lees dit even door AnyDVD ReadMe!!

en vervolgens download AnyDVD v5.4.4.1
Installeer het en reboot vervolgens je PC, en brand het nu nog een keer met ICopyDVDs2, of je kan ook deze leuke simpele snelle DVD Copy Prog proberen genaamd
WinAVI DVD Copy 4.5

en mocht je je DVDtje op je PC (DVD-Rom Drive) willen afspelen, download deze regiovrije DVD X Player


wens je veel succes,,,,
 
probeer de dvd's eens in te lezen en op je hardeschijf te zetten dmv dvd decrypter download hier

in dvd decrypter kun je kiezen om er een iso file van de maken tijdens het inlezen.
Dit iso file kun je daarna weer branden met dvd decrypter zelf.

zijn de films echter groter dan de standaard grote die op een dvdr kan dan zul je ze moeten inlezen in file mode en daarna evt met dvdschrink verder moeten bewerken.
 
Kan hem niet afspelen op mijn pc (windows media player/ powercinema)
 
Beste CeyLiN,

heb je al de DVD X Player gedownload in de bericht voor die van tazman, en misschien ook wel de AnyDVD !!!!

en geeft ie trouwens heel toevallig misschien ook een foutmelding, nadat je PC-DVDRom de Copy DVDtje niet leest,

graag wat meer INFO, (eventueel niet de propere Codec geinstalleerd)<< dat kan ook een rol spelen....

we horen graag van je,,,,
 
ik krijg inderdaad een foutmelding, kan hem niet downloaden.
Kan ik niet op een simpelere manier achterkomen waarom ik mijn dvd niet af kan spelen? terwijl de brandprocedure wel gewoon goed verloopt?
 
Beste CeyLiN,

Is het toevallig dezelfde DVD-Brander R(RW) die voor je brand en leest, of heb je een DVD-Rom en nog eens een DVD-Brander,,,,

heb je al AnyDVD geprobeerd, !!!! :rolleyes:

wens je veel succes,,,,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan