na het downloaden branden..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

schautje

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2005
Berichten
7
hey,

ik heb met bittorrent nou een aantal dvd's gedownload en wil die graag op dvd branden maar als ik nero of dvd shrink heb laat zoeken zegt hij dat het niet de goede bestanden zijn maar ik wil die gedownloade torrents graag als dvd gebrand hebben wat moet ik doen...??

alvast bedankt
Roy
 
Wat heb je nu voor een bestanden dan?
vob,bup,iso,img ofzo?
 
Probeer ze eens met DVD Decrypter(freeware) te branden, de meeste dvd films zijn ISO.
http://www.afterdawn.com/software/video_software/dvd_rippers/dvd_decrypter.cfm

Using DVD Decrypter

1. Start DVD Decrypter
2. Select Mode, go down to ISO Read
3. Select your Reader & Destination
4. “Decrypt” the ISO Image to the Hard Drive
5. Wait for the ISO Image to be made
6. Select Mode, go down to ISO Write
7. Select the ISO Image file you made, click “Open”
8. Select your Burner, Write speed & Burn the ISO

Even geen bron vermelding deze keer.:eek:
 
het werkt nog steeds niet ik heb dat progje geprobeerd en nog kan hij de bestanden die ik gedownload heb niet lezen...:(

er staan 2 samples in de gedownloade map en voorderest een paar winrar bestanden en .r en dan 2 getalen erachter bijv. tlf-dtd-dvdr.r64

ik snap er nix meer van..:S


alvast bedankt Roy
 
je zult dus eerst die winrar bestanden moeten uitpakken waarschijnlijk uit die winrar bestanden zullen dan hoogstwaarschijnlijk de benodigde files komen.

als je winrar geinstaleerd hebt kun je op het eerste winrar file dubbelklikken en dan zal winrar openen kies daarna voor uitpaken en winrar zal alle files bij elkaar voegen
 
bedankt..:D

het branden is gelukt,

nou is het alleen nog zo dat ik uit chinese en engelse ondertiteling kan kiezen dus, nou moet ik nog even weten hoe ik dat kan regelen..:)

alvast bedankt Roy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan