download limiet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tazmez

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Berichten
52
Hi All,

Wie kan mij vertellen wat er exact wordt verstaan onder download limiet ?
Wordt bijvoorbeeld het binnenhalen van mail ook gezien als downloaden ?
Wordt het opvragen van sites ook gezien als downloaden ?
Heb een download limiet van 500 mb en doe niet veel meer dan o.a postbank, sites opvragen etc. geen mp3 of films downloaden maar kreeg afgelopen maand wel een rekening omdat ik boven de 500 mb zat !!.
Enige wat duidelijk meetelt is mijn virusscanner updates.

Hoor graag,

Tazmez
 
1x je vraag stellen is voldoende.
Onder downloaden word idd alles verstaan wat je binnen haalt.
Dus updates voor wat dan ook maar ook surfen op internet en mail.
 
vraagje:

Ik dacht dat het om dataverkeer ging dus ook het uploaden.
Of telt het uploaden (p2p) niet mee ???
 
Alles telt mee, mails versturen / ophalen.. internetten alles wat je op internet doet.

500 MB is wel ERG weinig daar zit ik per dag 4x overheen.. als ik alleen zou internetten zou ik al op de 500 zitten denk ik. (Zijn wel met 3 pc's).
 
Geplaatst door BrEeZeR

500 MB is wel ERG weinig daar zit ik per dag 4x overheen..

Ik heb 50 gig bij chello en dat wil nog wel eens een probleem vormen :D omdat ik er vet overheen ga.
 
Ah, ik had eerst een "limiet" van 40 gb had paar keer gezeur gehad, maar nu ist limiet van Chello weg dus nu zitten we vaak op de 150/160 per maand.
 
Geplaatst door tazmez
Hi All,

Wie kan mij vertellen wat er exact wordt verstaan onder download limiet ?
Wordt bijvoorbeeld het binnenhalen van mail ook gezien als downloaden ?
Wordt het opvragen van sites ook gezien als downloaden ?
Heb een download limiet van 500 mb en doe niet veel meer dan o.a postbank, sites opvragen etc. geen mp3 of films downloaden maar kreeg afgelopen maand wel een rekening omdat ik boven de 500 mb zat !!.
Enige wat duidelijk meetelt is mijn virusscanner updates.

Hoor graag,

Tazmez

Als jij alleen gewoon internet zoals jij beschrijft in je bericht dan is het zeer moeilijk om op dat limiet te komen.

Mijn verwachting is dan ook dat er misschien een p2p op de achtergrond draait die mss vanalles upload/download of mss gewoon reclame bagger. Ga eens naar www.himanpro.nl (Let op dit is een vrij forse download alles bij elkaar) dit programma verwijderd allerlei spyware en andere reclame rommel.

Btw ik vind het zeer slecht van een provider om je niet eerst een waarschuwing te geven en je daarnaast mss een mogelijkheid geven tot een duurdere abo. Maarja ze hebben het recht want het staat waarschijnlijk wel in de voorwaarden.

PS een virusscan update is normaliter nooit groter dan een 5 mb (tenzij het een upgrade is). En zelfs dan is het groot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan