Download te TRAAG

Status
Niet open voor verdere reacties.

snoes

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
80
hoi ben ik weer,

ik weet niet of ik in de goede catagorie zit maar ik heb een vraag over het downloaden van films.

Hoe gaat het downloden sneller.
ik heb me laten vertellen dat je met een configuratie in je router en een config in het programma, (poort)
het moet lukken. is dat waar?
of is er iets anders om het iets sneller te laten lopen?

mvg :)
 
Hmmm je zal moeten zien in de help bestanden van je programma dat je gebruikt welke poorten er moeten openstaan en dan zal je de handleiding van je router moeten leze n hoe je de configuratie doet en dan kan je een poort openzetten.
sorry voor de algemene uitleg maar dit is voor elke router en p2p programma anders.
 
Geplaatst door snoes
hoi ben ik weer,

ik weet niet of ik in de goede catagorie zit maar ik heb een vraag over het downloaden van films.

Hoe gaat het downloden sneller.
ik heb me laten vertellen dat je met een configuratie in je router en een config in het programma, (poort)
het moet lukken. is dat waar?
of is er iets anders om het iets sneller te laten lopen?

mvg :)

Welk programma gebruik je om te downloaden?
 
Hou er rekening mee dat downloaden ook afhankelijk is van de upload snelheid van derden en aan de hoeveelheid oploaders. Jouw download prog zal proberen zoveel mogelijk connecties te maken om zo snel mogelijk te downloaden maar meestal zit het programma al aan zijn max.
 
Geplaatst door jjw
Hou er rekening mee dat downloaden ook afhankelijk is van de upload snelheid van derden en aan de hoeveelheid oploaders. Jouw download prog zal proberen zoveel mogelijk connecties te maken om zo snel mogelijk te downloaden maar meestal zit het programma al aan zijn max.

Vandaar ik ook vroeg hoe hij downloade.
Download hij bv via de binaries, heb je geen last van heel het upload verhaal.

Mvg Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan