divx film wil ik ondertiteling onder zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

illegaal1980

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2002
Berichten
278
ik heb een divx film waar ik graag een ondertiteling wil onder plakken ik heb de ondertiteling bestand al alleen weet ik niet welke progje ik daarvoor moet gebruiken
alvast bedankt
 
Ik gebruik WinAvi voor het omzetten naar Dvd.
Daarbij gebruik ik VobSub om de ondertiteling erbij te krijgen.
Als je de ondertiteling exact de zelfde naam geeft als de film gaat dit automatisch.

Film.avi (film)
Film.srt (ondertiteling)

Suc6
 
hallo allemaal

ook ik plak onder sommige films weleens een ondertitel omdat er soms met een plat engels accent gesproken wordt etc. Ik gebruik het programma, VLC player. Echt een ideaal spelertje. Is heel licht en speelt alles af (ook bestanden die nog bezig zijn met downloaden). Je kunt er de film in openen en een apart ondertitel bestand (bijvoorbeeld een ".srt" bestand van www.nlondertitels.com) en het programma laat netjes en op het juiste moment de ondertitel bij de film lopen.

Echt een aanrader.

succes!

groet Ron
 
omzetten naar dvd kost een paar uur als je gewoon een divx/xvid bestand met ondertitels wilt hebben gebruik gewoon virtualdub ,want de players lopen bij mij contant vast,klik gewoon de link boven en zie zelf wat t beste is:thumb:eek:p deze manier kun je ze tenminste branden voor een divx speler:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan