windowsmediaplayer terug zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
BSplayer speelt nu de muziek af, hoe kan ik dat weer terug zetten naar windowsmediaplayer, al vast bedankt.
 
Voor de zekerheid alles qua bestandstypen in BSplayer UITvinken, en vink dan alles (of wat je met WMP wil afspelen) AAN in WMP. (extra, opties, tabblad Bestandstypen)
 
Waarde collega's

Ik gebruik mediaplayer liever niet. En als je het megapack van K-lite codec (niet verwarren met de peer to peer) krijg Classic Media Player, alternatieve Real en QuickTime er bij.

http://www.codecguide.com/download_other.htm

Alleen Windows Media Lite doet het niet altijd goed.

Maar nu de vraag:

Je klikt met rechts op het bestand dat je niet meer in BSplayer wilt afspelen en ga naar eigenschappen.

Dan zie je openen met en een button "Wijzigen", klik daar op en kies het programma dat je wilt.

Maar dan nu een vraag van mij:

Hoe kan ik die vervelende XP afleren het icoon van mediaplayer weer te geven.

Mijn Mpeg's open ik met PowerDVD en in 2000 staat er bij een mpg-file een icoontje van PowerDVD. Alleen die eigewijze XP blijft het icoon van MP weergeven.

Eric.
 
Laatst bewerkt:
Zit er nu veel verschil tussen windows media player en BS? Of welke is de beste voor windows XP.
 
Er heeft nog niemand op gereargeert, wat is nou beter mediaplayer of bsplayer.
 
Geplaatst door James007
BS player is wel stukken sneller :)

James:)
BS player is inderdaad stukken sneller, maar ik denk dat het verder meer een meningsvraag is.

Ik heb graag de bedieningsknoppen van WMP (Windows Media Player) in mijn taakbalk. Ik ga dus voor het gebruikersgemak, maar anderen zullen voor de snelheid gaan en kiezen dus BS player.

Ik gebruik dus voornamelijk WMP en soms BS Player of Quicktime. Andere mensen gebruiken juist geen WMP, maar andere programma's andere programma's (BS player, Quicktime, Winamp of nog een ander).
 
Hoe kan ik BSplayer weer terug zetten naar windows media player, al vast bedankt..
 
BS player terug zetten of de bestandstypen die nu in BS player worden afgespeelt:p

De bestandstypen kan je terug zetten op de volgende manier die Eric_Daleboudt vertelt:
Eric_Daleboudt:
Je klikt met rechts op het bestand dat je niet meer in BSplayer wilt afspelen en ga naar eigenschappen.

Dan zie je openen met en een button "Wijzigen", klik daar op en kies het programma dat je wilt.

Anders kan het nog op de volgende manier:
- Ga naar een willekeurige map.
- Klik op extra->mapopties->bestandstypen. Zoek daar de bestandstypen op die in BS player worden afgespeelt. Selecteer een regel (bijvoorbeeld MP3) en klik op Wijzigen. Verander nu het programma.

De manier van Eric is trouwens sneller:)

Succes->
 
rve123 bedankt, probleem is opgelost.
 
Graag gedaan en veel plezier met WMP en misschien ook BS Player:)
 
In windows media player kan het trouwens ook... daar moet je ze dan opnieuw aanvinken...:)
 
Ik had ook uit de lijst met mogelijkheden voor windows media player gekozen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan