geen geluid meer op mn tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
445
ik zette vanmiddag mn pc aan, starte msn op, zette me tv aan, maar ik had geen geluid:confused:

ik maak gebruik van een externe tv kaart: leadtek winfast tv usb II, met de software: winfast PVR.

ik heb ook een mooie geluids instalatie (logitech Z-5500) en die kan je instellen op 3 standen, direct, optical, en coax.
direct en coax zijn aangesloten.

omdat er een probleempje was met de aansluiting van mijn tv kaart een hele tijd geleden, moest ik de geluids instalatie op direct zetten omdat ik anders geen geluid had, en kon ik met de AB de tv harder, zachter en op mute zetten.

een poosje trug heb ik alles op mijn pc opnieuw geinstaleerd en toen zat er iets niet goed op mijn pc. ik kon de tv niet meer harder, zachter en op mute zetten, in plaats daarvan ging het geluid van de pc harder, zachter en op dempen. dus als ik met de ab van de tv hem op mute wil zetten, gaat het geluid op dempen en heb ik geen geluid meer op mijn hele pc, (kan het natuurlijk wel weer aanzetten met de AB), dat had ik toe veranderd door de audio-out control line te verandere, maar kon ik nogsteeds geen gebruik maken van de ab om hem harder en zachter te zetten.


en nu, heb ik helemaal geen geluid meer:( wie kan mij helpen?
 
nou, ik snap er geen reed meer van maar ik heb nu helemaal geen geluid meer, vanmiddag kon ik nog muziek luisteren maar nu neit meer.

ik heb een programma genaamt soundMAX, en die had ik ff geopend, en het lijkt wel als of hij het sinds toen niet meer doet, heb ook al ff me zelf ook al ff opnieuw aangemeld maar dat haalde ook nix uit....

pfff, snap er nix meer van wie kan me helpe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan