Windows Media Player DSP plugin laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Weet iemand welke DSP plugins Windows Media Player 10 ondersteunt? Dan met name soundprocessings plugins. Bij invoegtoepassingen zou je een DSP plugin kunnen laden maar als ik plugins uit Winamp selecteer krijg ik de error: de invoegtoepassing kan niet worden toegevoegd. Moet ik iets veranderen? Moet ik die DLL in een ander mapje plaatsen van WMP ofzo?
Wie kan mij helpen. Alvast dank.
 
Tja karig.
Wat ben je precies van plan met die plug-ins?
In de muzieksoftware is het gelukkig zo dat je met diverse programma's gebruik kan maken van VST en Direct X plug-ins.
Maar MS zou MS niet zijn als ze daar een heel andere filosofie over zouden hebben.
 
Geplaatst door A.J.
Tja karig.
Wat ben je precies van plan met die plug-ins?
In de muzieksoftware is het gelukkig zo dat je met diverse programma's gebruik kan maken van VST en Direct X plug-ins.
Maar MS zou MS niet zijn als ze daar een heel andere filosofie over zouden hebben.

Het geluid wat opvijzelen door middel van wat compressie/limiting.
 
Maar waarom is de link die ik je geef dan karig?
Daar staat precies wat MS er mee wil en over kwijt wil.
 
Geplaatst door A.J.
Maar waarom is de link die ik je geef dan karig?
Daar staat precies wat MS er mee wil en over kwijt wil.

Ik ben op zoek naar plugins die werken in WMP 10, niet naar wat Microsoft erover kwijt wil....
 
Dat heet dan stank voor dank.
Wens je sterkte met zoeken, vriend.
 
Geplaatst door A.J.
Dat heet dan stank voor dank.
Wens je sterkte met zoeken, vriend.

Jij, bedankt voor de hulp...:rolleyes: enne ik ben jou vriend niet figuur....

Wie kan me wél helpen?
 
Off: topicHeeft bij jou erg weinig nut denk ik,
bij het minste geringste is het niet goed genoeg voor je.

On topic: Misschien ook eens Google gaan gebruiken. Wordt je een hoop wijzer van.

Off topic: Ook wat Nederlands taalgebruik betreft. Nieuwe Groene Boekje is er alweer.
 
Geplaatst door A.J.
Off: topicHeeft bij jou erg weinig nut denk ik,
bij het minste geringste is het niet goed genoeg voor je.

On topic: Misschien ook eens Google gaan gebruiken. Wordt je een hoop wijzer van.

Off topic: Ook wat Nederlands taalgebruik betreft. Nieuwe Groene Boekje is er alweer.

Ja duhhh, natuurlijk heb ik daar op gekeken, maar daar werd ik niet wijzer van dus vandaar mijn vraag hier, zo snugger ben ik nou ook wel weer.

Enne dat Groene Boekje heb ik niet meer nodig hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan