Vob naar WMV of AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
375
Hey mensen..

Ik heb een paar clips die ik van een dvd heb geript in VOB formaat. Maar nu wil ik die converteren naar WMV of AVI.

Op google krijg je heel veel resultaten en heel veel programma's, maar geen van deze programma's werken naar behoren of hebben een watermerk in beeld.

Wie heeft er een echt goed programma om vob naar wmv om te zetten? eventueel eentje met watermerk, dan registreer ik hem wel als het goed is.

Dank alvast
 
Hey mensen..

Ik heb een paar clips die ik van een dvd heb geript in VOB formaat. Maar nu wil ik die converteren naar WMV of AVI.

Op google krijg je heel veel resultaten en heel veel programma's, maar geen van deze programma's werken naar behoren of hebben een watermerk in beeld.

Wie heeft er een echt goed programma om vob naar wmv om te zetten? eventueel eentje met watermerk, dan registreer ik hem wel als het goed is.

Dank alvast
 
Van vob naar wmv.

Hallo Robertjan.

Ik heb hetzelfde probleem maar heb een trial versie gedownload die heet "YASA videoconverter".
Ik heb nl een dvdcamera in Amerika gekocht en de vob bestandjes van de dvd-r uit de camera geconverteerd naar wma bestanden.
Dus zodoende!
Nu kan ik met moviemaker waar ik goede ervaringen mee heb gewoon dvd's branden en afspelen.

Groeten jeroen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan