Heeeellllpppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

vatorro

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2005
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 8 maanden vader van een fantastische zoon...
Ik heb vanaf zijn geboorte foto's op mijn bureaublad gezet in mappen en daar zag ik ze ook allemaal.
Stom genoeg niet gebrand en van de week allemaal in 1 map gezet op mijn C schijf... zonder beveiliging....
Ik kan ze nu niet meer openen in die map en ook niet meer kopieren Wie weet hier een oplossing voor?
 
reactie

Opzich zal ik gelijk zeggen dat ik niet de oplossing weet voor je, maar wat ik me wel afvroeg, als je op de hoofdmap gaat staan met je muis waar de foto's zich in zouden moeten bevinden, krijg je dan wel te zien ( of kijken met eigenschappen) of er bestanden in staan. of staat daar dat e map leeg is?
 
Waarom kan je ze niet openen? Wat voor foutmelding krijg je? Wat voor besturingssysteem heb je? (XP ofso)
 
Ja daar ben ik dus bang voor....in eigenschappen staat niks o dus...
 
Als je eigenschappen van de map bekijkt hoeveel mb staat er dan in of geeft hij 0 aan.
 
hij geeft o aan....
Op het bureaublad stond alles nog en na het kopieren niks meer....als ik wil openen krijg ik geen toegang en bij eigenschappen staat o aan inhoud.
 
Heb je het nog misschien in je prullenbak staan of onder een andere naam, die map waar jij naar kijkt die is waarschijnlijk leeg.
 
Nee in de prullenbak zit niks, maar als ik verplaats of kopieer dan blijft het toch dezelfde naam??
 
Je hebt toch geen snelkoppelingen naar mappen aan het kopiëren geweest? Heb je al een zoekopdracht gedaan binnen deze computer naar de naam van een van de foto's?

Ooit al met een File Recovery programma gewerkt? Met een programma als PC Inspector File Recovery kan je je systeem eens scannen naar die foto's. Misschien vind je ze daar wel terug:)

En trouwens gefeliciteerd met je papa-zijn:)

James:)
 
je moet de rechten van de map weer aan jezelf toekennen zoals ikself het al eerder post.
 
Bedankt, ik ga alles even proberen.

Ben even paar dagen weg geweest dus vandaar geen reactie van mijn kant..........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan