TMPGencoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

ddevil

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
8
Hey ik had een vraagje...waarom lukt het me niet om verder met TMPGencoder te gaan...als ik de goede .vdr bestand kies, verschijnt er een berichtje dat ie niet bestaat of zoiets (terwijl ik alles daarvoor wel goed doe)...Weet iemand misschien een oplossing?:confused:
 
Waarschijnlijk heb je VirtualDub afgesloten. Wat je precies aan 't doen bent, wordt uit je bericht niet duidelijk, maar laat ik er eens van uitgaan dat je ondertiteling wilt toevoegen...
1. open VirtualDub, voeg subtitle-filter toe en open je AVI-bestand
2. kies dan File/Start frame server en type je .vdr bestand om op te slaan
3. Sluit VirtualDub dan niet af
4. Start TMPGEnc op en open je .vdr file

Dan moet je de foutmelding als het goed is niet krijgen.

moon
 
Even kijken....ik heb precies alles zo gedaan (vroeger klikte ik virtualdub inderdaad al snel weg)...maar nu.....ten eerste: hij vult niks in bij audio file, terwijl hij nu video file voor de verandering wel pakt. En ten tweede, als ik daarna gewoon verder ga, zegt ie dat tmpgencorder, dat dat iets mis mee is ofzo...dus ik weet niet of het aan ontbrekende audio file ligt, of omdat hij out of date is (hoewel ik hem net nog de nieuwe versie geïnstaleerd heb).
Meningen hierover?
 
Wat gebeurt er als in de VirtualDub-folder AuxSetup.exe opent en dan klikt op Install Handler..? Lukt het daarna wel?
 
Dat heb ik al inderdaad ook geprobeerd....hij instaleert wel iets, en dan gebeurt er niks meer. Ik weet niet of dat dan ook de bedoeling is...
 
Ik heb alles doorgelezen, alles precies zo gedaan....en nu nog pakt ie mijn audio file niet....ik snap het niet....terwijl hij dat echt automatisch hoort te doen :( :confused:
 
Bij mij staat in de TMPGenc Settings op het tabblad Audio het stream type ingesteld op MPEG-1 Audio Layer II. Misschien daar een andere optie, of had je dat ook al geprobeerd? Ik vrees anders dat de mogelijkheden langzamerhand op beginnen te raken...
 
Hmmmm nee dat had ik al staan...:( ik ga vanavond misschien nog een andere film uitproberen....hoewel, het lijkt me sterk dat het aan de film zelf ligt...want het zijn allemaal .avi bestanden...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan