Winxp home startup probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bahgo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Berichten
4
Hallo,

Ik heb sinds kort mijn 20 gig externe hd gewisseld met een 40 gig hd die in een andere pc zat. Maar nu wil ik op die 20 gig schijf winxp home instaleren wat goed gaat totdat er voor de eerste keer xp gestart moet worden. Het opstarten gaat niet verder dan het opstartscherm. Ik kan nog wel in veilige modus komen maar niet in veilige modus met netwerkmogelijkheden. Ik heb de drivers geïnstalleerd en in het apparaatbeheer geeft geen ongeïnstalleerde apparaten aan. Ik heb chkdsk, fixmbr, fixboot geprobeerd zonder effect. Waar kan het aan liggen en wat kan ik er aan doen????:8-0: B.V.D.
 
Wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding, loopt je systeem vast, reset de PC zich?
 
het systeem loopt vast. Het opstartscherm met het balkje komt in beeld het balkje gaat een paar keer van rechts naar links en stopt op een gegeven moment en het systeem gaat dan niet verder....
 
Aangezien niemand anders reageert probeer ik 't maar :)

Draai de installatie nog een keertje, er is iets fout gegaan. Formateer de schijf wel voordat je dat doet.
Ik hoor het wel als je weer vast loopt.
 
Het probleem is gefixt ik heb de netwerkkaart er eens uitgehaald aangezien veilige modus met netwerkmogelijkheden dus niet werkte en zonder netwerkkaart ging het opstarten wel verder! Dus bij deze alsnog bedankt voor de respons.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan