WMP 10 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoySloper

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Berichten
32
Hallo Allemaal,

Ik heb een volledige ge-update Windows Media Player 10 onder Windows XP draaien. Heeft altijd goed gewerkt tot er sinds een paar dagen iets raars is gebeurd. Het geval wil dat ik films in het formaat MPEG wel kan afspelen als ik ze op de harde schijf heb staan en dus gewoon op ze dubbelklik in de verkenner of iets dergelijks. Echter staan er MPEG filmpjes op internet, korte fragmentjes die je online wil bekijken en ik klik erop...
Dan opent WMP netjes en gaat dan verbinding zoeken met media maar die verbinding vindt ie van zijn levensdagen niet. Als ik het filmpje gewoon download kan ik hem wel afspelen. WMP loopt als het ware gewoon vast bij online afspelen. Wel lastig want al die korte geinfilmpjes van een paar MB ga je niet eerst downen die wil je gewoon even kijken en wegwezen toch.

Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt voor de reacties..

Groeten SoY
 
Een wilde gok: je firewall staat WMP10 niet toe contact te leggen met internet
 
nee dat is het niet, heb ik al gecontroleerd, maar het rare is als het een wmv of avi is dat ie het wel doet, het is net met dat mpeg gebeuren dat ie vast loopt.
Ik kan wmp dan ook alleen nog via Windows Taakbeheer afsluiten, dan krijg ik die opmerking dat het programma niet reageert en of je iets wil mailen naar Microsoft blah bla blah...

Dus dat was het niet..
 
Op de bijlage heb ik een printscreen van het rapport over de foutmelding die WMP geeft als ie niet meer reageert, misschien dat dat het probleem duidelijker maakt.

Groeten Soy
 
oh ja dacht dat het docje niet zo groot was maar inderdaad, nou nogmaals dan maar.
 
tjonge jonge, hij gaat lekker vandaag..
nu zit ie erbij.
 

Bijlagen

  • wmpfoutmelding.jpg
    wmpfoutmelding.jpg
    47,1 KB · Weergaven: 24
Heb net WMP10 een keer opnieuw gedownload van Microsoft en opnieuw geistalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Heb Firewall en Ad Watch uitgeschakeld maar het probleem blijft dus ik snap het echt niet meer.

Jullie wel misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan