4 pins firewire-> 6 pins

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentvanos

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Berichten
11
Bij mijn ipod zit een 6 pins firewire kabel geleverd. Mijn laptop heeft echter een 4 pins (sony) firewire poort. Ik kocht dus een verloopstukje van 4 naar 6 pins. Wanneer ik de ipod aansluit gebeurt er echter niets. De handleiding meldt dat het apparaat niet opgeladen kan worden maar het wordt uberhaupt niet herkent/gepakt. Het is net of er niets aangesloten is. Dit is vrij vervelend gezien mijn usb poorten 1.1 zij. Moet ik mijn software misschien updaten? Apparaatbeheer meldt dat de aansluiting correct werkt dus daar zit het hem niet in.
 
Hoi,

Je zegt het zelf al eigenlijk, 'Moet ik mijn software updaten?'. Dit zou ik inderdaad eens doen.

Ga naar www.apple.nl en zoek naar een software update van je iPod.

Heb het zelf ook gehad. Na een softwareupdate pakte mijn computer me iPod weer.:)
 
Ik heb zowel de firmware van mijn iPod als iTunes geupdate, maar het maakt geen verschil. Nog steeds wordt de iPod via het vierpins verloopstuk niet gezien.
 
Hoi,

Ik denk dat het verloopstukje kapot is. Probeer een andere te lenen/krijgen ? Anders even naar de winkel gaan, en het probleem uitleggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan