Beste Music Converter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
193
Welke programma is het beste om bijv. wma om te zetten naar mp3 en van cd naar pc (mp3) enz. ik gebruik zelf dppower amp music converter, een goeie alleen begint het nu te zeuren om een registeratie dus betalen, dus vroeg ik me af of iemand een goeie kent die alles heeft en kan zonder dat je hoeft te betalen.

Ik weet niet of dit besproken mag worden maar dat merk ik van zelf wel.

Groetjes Bjorn
 
Hoi,

Lees in dit topic even het bericht over rippen door. Dit is namelijk de manier waarop je muziek van een audio-cd haalt. Omzetten van wav naar mp3 en andersom gaat ook.

Van wma naar mp3, dat weet ik zo niet, toch niet gratis iig.

James:)
 
Nou de beste manier is een onderwerp waar je uren over kunt praten, ik gebruik gewoon de Nero 6 versie waarin je dit ook kunt en je kunt kiezen voor allerlij muziek formaten, snel prefekt foutloos en goed werkend.
 
De handleiding zit in de help van nero.
En denk erom deze is ook niet gratis.
en denk erom het vragen naar deze registratiesleutelsis niet toegestaan bij helpmij.
een gewaarschuwd mens telt voor.....:D
 
James007, best handig programmaje, maar helaas zoals je het zelf al aan gaf kan ik daarmee niet andere bestanden omzetten naar mp3.. maar toch bedankt
 
Tja en ach een help handleiding, als je het ziet spreekt het voor zich....haha Nero is niet zo moeilijk hoor.

Nou succes ermee.
 
En wat doet Audiograbber allemaal? Kijk eens op de site.
 
Audiograbber is fantastisch.
Helemaal na installatie van de LAME coverter!
 
Helemaal mee eens! Maar ik denk dat TS al met Nero bezig is :D.
Tsjonge gauw naar buiten, nog steeds een blauwe lucht!
 
Zit al de hele dag in het zonnetje met de laptop naast me hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan