Avi in premiere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik probeer een avi bestand (gemaakt van dvd met gordianknot), te importeren in adobe premiere. Maar ik krijg bijgevoegde foutmelding. Hoe kan ik dat oplossen?
 
Lijkt wel of ewr iets fout is gegaan met comprimeren, probeer s een avi van internet
 
een avi die ik zelf maak (opgenomen van videocamera) werkt perfect..
K heb ze al geprobeerd om te zetten met TMPGenc, maar dan wordt de kwalitiet heel slecht.. schokkerig...

Dus nu ben ik de vob bestanden aan het omzetten met dvd2avi, maar ook dan lever ik kwaliteit in...

Wie weet er hoe je er voor kunt zorgen dat je bestanden van DVD (vob) zo om kunt zetten naar avi dat ze kwalitatief goed blijven en toch gelezen kunnen worden door premiere... In mediaplayer spelen ze overigens wel heel goed af (de avi's gemaakt met Gordianknot)... maar nu nog in premiere...
 
Volgens Adobe hoef je je AVI-file alleen maar te hernoemen naar een .MPG-extensie. Misschien dat je dat eens kunt proberen.
 
als ik dat doe, krijg ik de foutmelding: in adobe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Als ik m hernoem naar mpg, kan ik m trouwens niet afspelen in mediaplayer, maar als mpeg wel..
 
Zelf werk ik al jaren met adobe primiere en kom dit probleem ook regelmatig tegen. Je moet goed kijken naar de instellingen van Adobe en komen die overeen met de eigenschappen van jou avi bestand. Je kunt nog zoveel namen veranderen als je wil maar als de eigenschappen niet juist zijn pakt adobe het clipje gewoon niet. ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan