PhotoDeluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lewis007

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
5
Pas een nieuwe computer gekocht (Dell 9150), maar een foto programma werkt er niet op (Photo Deluxe 2). Ik krijg de mededeling "There is not enough memory (RAM) to launch PhotoDeluxe", en dit terwijl het programma het op mijn oude computer wel deed (RAM 128 MB), en de nieuwe computer veel meer geheugen zou moeten hebben (1024 MB). Het heeft niet te maken met de Windows software (oude computer was Windows 98, nieuwe is XP), want ik heb het daarna op de computer van mijn zoon geprobeerd (512MB RAM, werkend op Windows XP), en daar werkt het wel. Hoe kan dit?
 
Word je geheugen wel herkend. kijk eens bij start bureauaccesoires - systeemwerkset - systeeminfo
 
Reactie op Photodeluxe programma

Bedankt voor de respons. Ik zie bij de systeeminfo inderdaad geen RAM info staan (bij mijn andere computer wel). Hoe kan ik dit oplossen?
 
PhotoDeluxe 2.0 / XP probleem

Inmiddels heb ik Photodeluxe 2.0 weer aan de praat gekregen onder Windows XP. Oplossing zat hem in het aanbrengen van een verandering van het virtueel geheugen (initieel stand op 4000 zetten en max op 4095). Computer opnieuw opstarten, en het werkt weer.
Ik krijg nog wel een foutmelding bij het opstarten ("Unable to load PSUT 9532.dll. Photodeluxe will not be able to support 16-bit plug-ins. Continue launching?", maar hier heb ik verder geen last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan