Pinnacle 10 (en 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ziemon

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
5
Hoi allemaal,

Ik heb echt een probleem met Pinnacle. Ik heb zowel met Pinnacle 9 als 10 een film bewerk. Deze is vrij groot en ik moet het daarom ook op een DL 8,5 GB branden. Maar da's denk ik het probleem niet.

Als ik de film ga maken, dan gaat alles goed, totdat er een mededeling verschijnt. Deze is als volgt: compiling failed, please try again. Nu heb ik echt overal lopen zoeken en een paar gevonden 'oplossingen' geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.

Er zit ook een menu in. Als ik het menu weglaat, dan kan pinnacle wel een image of schijf maken. Het zal hem dus wel aan het menu liggen.

Ik heb ook geen zin om het met bv adobe premiere te proberen, want ik ben hier al heel wat uren mee zoet geweest.

Wie o wie kan mij verder helpen...

Gr. Ziemon
 
Welkom op helpmij

Bericht verplaatst naar een geschiktere plek.
 
Wat voor een systeem heb jij?
Heeft het genoeg RAM en een beetje snelle processor?
Heb je alle updates van Pinnacle geinstalleerd?
 
draait op xp. RAM en processor zijn gewoon goed. Had hier al naar gekeken, maar daar kan het echt niet aan liggen.

Ziemon
 
Mmmmmmm.
Dat weet je zeker?
Ik weet uit ervaring dat Pinnacle, in tegestelling tot wat ze zelf aangeven, pas "lekker draait" met 1024 Mb RAM en een PIV vanaf 2,6 Ghz.
Je hebt, wanneer je aan het renderen bent, geen andere applicaties draaien?
En even over die updates: die heb je allemaal?

Overigens hartelijk welkom op helpmij.nl
 
Heb het zonder en met draaiende applicaties geprobeerd. Heb 1024 RAM en processor van 2.6. Zou dus moeten kunnen. Het ligt mijns inziens aan de menustructuur. Heb alles al een keer op nieuw ingelezen en heb ook de update van Pinnacle 10.1 geinstalleerd. Ben echt ten einde raad. Bedankt voor je reactie trouwens en voor je welkom.

Gr. Z
 
Ik zou het sowieso proberen, zonder enige andere lopende applicatie doen.
Ben toch wel heel erg benieuwd waar het aan kan liggen.
Ik zou als ik jou was, maandag even contact opnemen met Pinnacle.
Tot op heden heb ik daar altijd goede service van gekregen.
Hou me op de hoogte aub.

Fonz
 
Hoi,

Heb Pinnacle gebeld en zij kwamen niet met een oplossing waar ik iets mee kan. Heb het vandaag weer geprobeerd en kreeg weer de melding dat de compilatie mislukt was. Ik ga er nu maar een avi van maken denk ik en dan bewerken met nero of zo. Ik baal echt van dat Pinnacle. Heel gebruiksvriendelijk maar het werkt dus voor geen meter. Als ik de menustructuur weglaat dan kan ik wel een film maken. Maar tja, het menu doet het 'm nu juist.

Gr. Ziemon
 
Maar super belachelijk dat Pinnacle daar zelf niet eens een oplossing voor heeft.
Dat is een erg beste reclame voor ze.........................
 
Nou het is gelukt hoor..... Maar ja vraag niet hoe. Het standaard aantal kbps is 6000. Middels aangepaste videokwaliteit heb ik deze maar eens op het laagste aantal van 2000 kpbs gezet. Gisteravond aangezet en vanochtend had ie een image gebrand. Kwaliteit was echter 23% dus zal wel prut zijn. Ga het nu proberen met 4000 of 5000 kbps.....

Gr. Ziemon
 
Goeie truuk, maar ik blijft erbij dat de service van Pinnacle beneden peil is.
 
hallo,
toevallig je probleem gelezen. ik heb ook vaak problemen met de menu's gehad. dingetjes die eruit verdwenen, vastlopen ect.
Heb je al eens een standaard menu geprobeerd, zonder dat je er knoppen, ect uit laat verdwijnen?
Dit werkte bij mij toen ineens wel, vervolgens stukje bij beetje het menuutje veranderd en wat bleek? ik moest perse eerst een gele ronde knop in mijn menu gebruiken (die ik later wel kon vervangen), ja wie komt daar nou op? ik zie er de logica niet van in, maar proberen kan geen kwaad als je al zoveel uren bezig bent geweest. Dus gewoon een standaard menu voorin zetten, met automatisch al die scenes laten benummeren en kijken of dat wil, dan nogmaals met het aangeven van eigen scenes (M1, M2 enz). zo ben ik erachter gekomen, wat bij mij fout ging, ik heb versie 9
succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan