DVD-branden lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

evdb

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
29
Het is ons gelukt om de avi bestanden met The Filmmachine om te zetten naar bestanden in de mapjes AUDIO-TS (leeg) en VIDEO-TS (1 BUP, 1 IFO en 3 VOB- bestanden). Daarna Nero Vision geinstalleerd, maar die geeft aan dat ik deze bestanden niet kan branden omdat er nog een programma nodig zou zijn.
Wat te doen?
 
Met Nero Recode zou het moeten lukken, tenzij hij mekkert om een DVD Plugin. Probeer het anders eens met DVDShrink.
 
Nero Burning rom openen > zorgen dat de instelling op DVD staat > kiezen voor DVD video > de inhoud van de map VIDEO_TS slepen naar de linkerkant in de map VIDEO_TS.
attachment.php

Boven in de afbeelding zie je DVD even verder naar onderen DVD-video.

Plaatje is van Eric_Daleboudt.
 
Het programma zeurt inderdaad om een plug inn; wist niet dat het ook met Dvd-shrink kan.

Dank crash voor de duidelijke uitleg. Heb de bestanden van de ene map in de andere gesleept, maar het programma herkent het BUP en IFO bestand niet; mededeling
<required file VIDEO_TS.IFO is not present en required file VIDEO_TS.BUP is not present>
<DVD-video files compliance test failed>


Krijg verder de volgende mededeling
< Dvd Video files compliance test failed.the resulting DVD video might be umplayeble. Do you want to cuntinue?>
 
ik heb het hele proces nog een keer gedaan met The Filmmachine, waarna het met Neo Burning Rom leek te gaan lukken. De bestandjes gingen naar links en het branden begon.
Toch is het niet helemaal goed gegaan, dvd in de recorder gaf het resultaat dat de teller gewoon begint te tellen, het geluid goed verstaanbaar is alleen is het enige beeld dat ik krijg te zien de aftiteling (of info) over de titelsong van de DVD. Dus niet de film zelf, hoewel deze toch moet "lopen"gezien de teller en het geluid.

Iemand een idee wat ik fout gedaan heb? / hoe ik toch de film zelf te zien krijg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan