Geen codec te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Berichten
63
Ik heb de film: Pink Floyd The Wall Live in Berlin gedownload. Maar het geluid doet het niet, nu heb ik volgens mij alle codecsen al geprobeerd die ik kon vinden. Maar toch niet de goede gevonden. Nu geeft hij in Media Player aan op het web te zoeken maar daar geeft hij de volgende melding aan: The codec you are missing is not available for download from this site. You might be able to find it on another site by searching the Web for "215" (this is the WaveFormat or FourCC identifier of the codec). Weet iemand hier raad mee?


Groetjes Jan.
 
Probeer eens met ACE codec PAck,

Heb er hele goede ervaringen mee.

Als al het andere niet meer wil dan doet deze het meestal wel

hier kunje hem downloaden
 
hmmmm... en de player die erbij zit wil hem niet afspelen?

Je kunt heel makkelijk zien welke codec je nodig hebt met gspot. ff googelen, instaleren, runnen en dan de film openen. Dan geeft het programma zelf aan welke codec er gebruikt is en of die ook op je pc staan.



Met ace lijkt me haast dat dit wel zo zou moeten zijn

dit is overigens de link voor Gspot
 
Het beeld wordt gewoon afgespeeld in Windows Media Player. Gspot geeft aan: Code:0*0215(unknown)
Gspot was unable to find an audio Codec which will decompress this format. Einde citaat.


Groetjes Jan.
 
als je em effe in google in tikt kom je een heel eind (foutcode).
ik heb zelf ook veel bestanden die windows niet afspeelt
probeer eens een andere media player.(quiktime/realplayer ect.
heb er zelf goede ervaring mee zeker met films uit azie.
windows zegt vaak dat er een probleem is moet doet er verder helemaal niks mee.
 
Heb alle spelers al geprobeerd. Die foutmelding die Gspot geeft weet Google ook al geen raad.


Groetjes Jan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan