@home (geen verbinding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoudH

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
83
Sinds vrijdagavond heb ik geen internetverbinding meer bij @home. Volgens de helpdesk komt dat omdat ze het netwerk aan het upgraden zijn en de oude COM modums dat niet aankunnen. Afgezien van de omgekeerde volgorde (zorg eerst voor goede modums en ga daarna pas upgraden) heb ik weinig vetrouwen in dit verhaal. Het zal niet de eerste keer zijn dat @home in het weekend eruit ligt en 's maandagsmorgens gewoon weer in de lucht is. Lijkt wel of de monteur niet in het weekend werkt.
Is er iemand die het modemverhaal herkent ? Wat is een dan goed modum voor het @home netwerk ?
PS. Dit bericht komt tot jullie via een ouwerwetse analoge telefoonverbinding. Gaat wat langzaam maar werkt wel!
 
Ik heb ook @home en heb wel verbinding.
je zult zelf geen modem kunnen kopen, alleen het modem wat @home geeft past in hun netwerk.
Ik heb nu een motorola en dat werkt perfect.
het verhaal van de helpdesk klopt niet.
Als men het netwerk update dan zou je eerst een nieuw modem krijgen.
Heb je al op de site van @home gekeken of er bij jullie werkzaamheden zijn gepland.
Waar woon je dan wil ik wel even kijken.
heb je al eens op de volgende site gekeken.

www.troublesathome.nl
 
Ben op de site geweest Troublesat...en lees hier dat het family abo is afgeschaft.
Zit nu zelf op de snelle abo van 47,95 per maand, veel geld. :(

Denk er echter hard over om naar een andere te gaan, Compuserve of een andere ADSL-er en goedkoper uiteraard. Denk ik dan.
Iemand met aanbevelingen (of misschien afbevelingen) qua snelheid en prijs?

Maar ook voor- en nadelen in vergelijking met @Home.



:8-0:
 
Tweakdsl

Ik heb ADSL via TweakDSL.
Altijd up en geen gezeik.
Ik heb 3 Mbit/1 Mbit voor 30 euro per maand

Nadeel: ik kreeg er een modem bij dat ik niet zelf kan configureren, omdat het wwoord niet gegeven wordt.
Maar ik had zelf nog een Zyxel liggen van mijn oude provider die erg klantonvriendelijk was.

Tweakdsl: http://www.tweakdsl.nl/02.php?id=producten.tis_dsl
 
Ik woon in Heerlen en ben aangesloten op "landgraaf". Op de site van @home staan geen storingen. Ook niet op troublesathome. Weer eens de helpdesk gebeld. Storingsdienst zou er mee bezig zijn, maar daar geloof ik niks van. Wordt maandagochtend vermoed ik helaas! Ken wel inmiddels meer @home gebruikers in Heerlen die hetzelfde hebben (met ook een COM21 modem). Helpdesk weet ook dat het een structureel probleem is. Wel redelijk machteloos gevoel op dit moment.
 
Geplaatst door joanne
Ben op de site geweest Troublesat...en lees hier dat het family abo is afgeschaft.
Zit nu zelf op de snelle abo van 47,95 per maand, veel geld. :(

Denk er echter hard over om naar een andere te gaan, Compuserve of een andere ADSL-er en goedkoper uiteraard. Denk ik dan.
Iemand met aanbevelingen (of misschien afbevelingen) qua snelheid en prijs?

Maar ook voor- en nadelen in vergelijking met @Home.



:8-0:

Dan weet je ook dat je straks de keuze krijgt voor dit abonnement of dat je terug kan naar basis (is dezelfde snelheid van family) en je betaald nu nog steeds het bedrag van family en niet dat van breedband
 
Ook ik heb de ervaring dat vooral in de weekenden en de vakanties de verbindingen regelmatig wegvallen bij @Home.
Doordeweeks zijn er weinig og geen problemen, in het weekend (vandaag alweer 3 keer in anderhalf uur tijd) constant wegvallende verbindingen. Bij een verbindingstest blijkt dan dat de Gateway problemen geeft. Hoe dit op te lossen weet ik niet. Ik start dan de computer maar weer opnieuw op zodat ik weer verbinding heb.
 
puppie zei:
Ik heb ook @home en heb wel verbinding.
je zult zelf geen modem kunnen kopen, alleen het modem wat @home geeft past in hun netwerk.
Ik heb nu een motorola en dat werkt perfect.
het verhaal van de helpdesk klopt niet.
Als men het netwerk update dan zou je eerst een nieuw modem krijgen.
Heb je al op de site van @home gekeken of er bij jullie werkzaamheden zijn gepland.
Waar woon je dan wil ik wel even kijken.
heb je al eens op de volgende site gekeken.

www.troublesathome.nl

Het wil niet zeggen dat als jij internet hebt dat iedereen internet heeft? Je zit op een andere node en een ander netwerk.

En de com21 modems geven idd nog veel problemen. Waar staat dat hij een nieuw modem zou krijgen zodra ze het netwerk updaten?
 
joanne zei:
Ben op de site geweest Troublesat...en lees hier dat het family abo is afgeschaft.
Zit nu zelf op de snelle abo van 47,95 per maand, veel geld. :(

Denk er echter hard over om naar een andere te gaan, Compuserve of een andere ADSL-er en goedkoper uiteraard. Denk ik dan.
Iemand met aanbevelingen (of misschien afbevelingen) qua snelheid en prijs?

Maar ook voor- en nadelen in vergelijking met @Home.



:8-0:

Het family abonnement word het budget abonnement, is hetzelfde, je kan natuurlijk ook nog voor 1 van de andere paketten kiezen van @home, het kost 20 euro om je pakket te verlagen.
 
NoudH zei:
Ik woon in Heerlen en ben aangesloten op "landgraaf". Op de site van @home staan geen storingen. Ook niet op troublesathome. Weer eens de helpdesk gebeld. Storingsdienst zou er mee bezig zijn, maar daar geloof ik niks van. Wordt maandagochtend vermoed ik helaas! Ken wel inmiddels meer @home gebruikers in Heerlen die hetzelfde hebben (met ook een COM21 modem). Helpdesk weet ook dat het een structureel probleem is. Wel redelijk machteloos gevoel op dit moment.

Op de node van Landgraaf zijn veel problemen, is een algemeen bekend feit. Essent werkt hier hard aan.
 
NeoGenic zei:
Op de node van Landgraaf zijn veel problemen, is een algemeen bekend feit. Essent werkt hier hard aan.

NoudH's bericht is al van vorig jaar toch?

Ikzelf heb nu ook problemen, zoal NoudH beschrijft een zéér trage verbinding. Woon ook in Heerlen, en dit is nu al vanaf zaterdag het geval!!:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan