iTunes converteert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Ik heb m4a files en wil daar mp3 van maken. Volgens Helpmij converteren middels iTunes. Heb ik gedownload maar dat program kan alleen maar afspelen. Ik heb een printscreen bijgevoegd. Wat is er fout?
 

Bijlagen

  • itunes.jpg
    itunes.jpg
    73,9 KB · Weergaven: 44
Takumi.

Volgens mij grabt Audiograbber alleen cd's en geen aparte files verkregen via bv Limewire.

In helpmij wordt verwezen naar iTunes maar dat lijkt een ander programma dan ik thans heb.
 
Maarre... Volgens mij is ie toch bezig met converteren? Althans, dat staat boven in dat schermpje. Ook zie ik dat je alle nummers 2 x hebt. Ik gok erop dat de onderste steeds de mp3 is.

Poekie
 
Ja, dat klopt. Maar je hebt in tegenstelling tot bijgevoegde bijlage geen mogelijkheid tot keuze. In dit geval gaat hij automatisch over naar AAC. Dat bestand kan ik niet gebruiken in de cd of dvd speler. Kennelijk zijn er meerdere programma's die iTunes heten. Groet
 
De bijlage bleek te groot in bmp; dus nu in jpg. Sorry
 

Bijlagen

  • aanbeveling.jpg
    aanbeveling.jpg
    47,8 KB · Weergaven: 20
Ik snap niet zo goed wat er aan de hand is, maar probeer het volgende eens; In I-Tunes, ga naar:
bestand > bestand aan bibliotheek toevoegen... > open hier het m4a bestand dat je naar mp3 wilt converteren > klik in de I-Tunes bibliotheek met rechts op het nummer dat je wilt converteren en kies 'selectie converteren naar mp3' . Even wachten en dan komt er een kopie van het nummer in mp3 formaat. Je kunt dit controleren door met rechts op het nummer te klikken en te kiezen voor 'info tonen'.

Succes

Poekie
 
M4a files converteer ik met dbpowerAmp naar mp3 files. Wel een codec hiervoor ophalen want de m4a converteermogelijkheid zit niet standaard in dbpowerAmp.
codecs
 
Bedankt voor de tips. Ik ga beide proberen. Zojuist heb ik voor een schijnoplossing gezorgd door de bestanden in MP3 format opnieuw te downloaden. Bij een eerdere gelegenheid gewoon niet aangedacht dat er ook andere bestanden zijn dan mp3. Groet
 
Hoi Poekie.
Jouw aanwijzing opgevolgd. Ik krijg geen keuze mogelijkheid. Alleen converteren naar AAC. Heb ik een verkeerde iTune versie? Ik heb 6.0.1.3. groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan