mp'3s overzetten op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
ik heb nog een aardig voorraadje mp'3s op cdr.
Nu wil ik ze copieren naar dvd's (ruimtebesparing)
Het geval wil dat ik dan een foutmelding krijg cyclische fout. Al wat ik doe ik krijg ze niet gecopieerd naar een bestand die ik vervolgens op dvd wil branden. Afspelen doet ie wel. De mp'3 s zijn destijds op mijn oude computer opgenomen en weggebrand.
Is dit een kwestie van Jammer maar helaas of heeft iemand een oplossing.
 
sorry

stom, niet gekeken naar de juiste rubriek
moderater-> gaarne verplaatsen :eek:
 
Re: sorry

Geplaatst door soetekg
stom, niet gekeken naar de juiste rubriek
moderater-> gaarne verplaatsen :eek:
Dan mag je op "Meld misbruik in dit bericht" klikken. :)

Kun je de mp3 bestanden nog naar de harde schijf kopieren of lukt dat ook niet meer?
Met en Cyclische Redundantiecontrole fout is de kans meestal groot dat je cd onleesbaar wordt/is geworden (verouderings proces, beschadigingen).
 
bis

Het overzetten naar harde schijf lukt dus helemaal niet meer. En die redunatiefout treed op bij alle 20 cd's die het betreffen dus ik denk dat het een andere oorzaak heeft eerlijk gezegd

Bij deze hartelijk dank nog voor het beantwoorden
 
En met originele cd's?
Lukt dat ook niet meer?
Dan ligt de fout aan de kant van het station, dat kan namelijk ook.
Het kan best zijn dat het station niet goed meer functioneert.
 
Fryslan Boppe!

die laatste begrijp ik niet. Als je bedoelt mijn brander die brand gewoon nog cd's en dvd's (Nero)

Alleen zodra ik er een (oude) gebrande cdr met mp3 indoe dan lukt het mij niet om de mp3 s naar de harde schijf over te zetten. Per saldo zal ik ze dus op de schijfjes moeten laten. Maar ja we zitten in de tijd van de dvd's die veel meer nummers kunnen bevatten.
Een andere manier van wegbranden ken ik niet.......

Kun je er nog wat mee?

Fryslan Boppe!
 
Geplaatst door soetekg
Het geval wil dat ik dan een foutmelding krijg cyclische fout.
Even voor de duidelijkheid.
Gaat het hier om een Cyclische Redundantiecontrole fout?
Dan is er iets mis met óf de speler, óf het medium.
Wat doen de schijfjes in een ander station, worden ze dan wel goed herkend en zijn ze dan wel naar de harde schijf te kopieren?
 
cyclische dinges

redunatiefout i.d.d
Ook in de brander geeft hij deze melding. Zou het komen door SP 2 soms of gewoon een andere computer. Ik vind het zo merkwaardig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan