pc/xbox/game/cube/playstation

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
hoi

Wie weet of je via je pc ook xbox /gamecube en playstation kan spelen.
 
jah ik weet het....een emulator downloaden :D aleen voor gamecube werkt het niet...windows herkent die cd's niet...
 
Ja, ik gebruik SNES, N64, PS2, PS1, NDS,En nog een zelf gemaakte editie versie van mij gemaakt met vb die heet Roxmulator, kan je snes,n64,ps2,ps1,nds allemaal tegelijk spelen.
ik speel tijdelijk tony hawk pro skater 2 :D
 
moet er zeker wel een tv kaart in de pc??
want ik bedoel die apparaten aansluiten op de pc en dan spelen:eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik had het over een emulator, maar ps2 op de pc kan ook.
Er zijn soorte joysticks die hebben een naam, weet niet meer hoe ze heten.
Alhoewel, ja, het kan!
 
Geplaatst door paulusje
maar hoe kan ik die xbox ed aansluiten op me pc?:(
Dan zul je een tv-in aansluiting moeten hebben. Alleen ik vraag me af waarom je dat zou doen. Ik denk dat het beeld opde Tv veel mooier overkomt.
 
dat wil mijn zoon omdat ie dan nog maar 1 beeldscherm op ze kamer nodig heeft
Als dan een tv kaart neem gaat et dan goed?
 
Ik ben bang dat het niet zo een twee drie gaat werken.:(

Ik weet niet precies hoe de aansluiting van de Xbox naar de TV is, maar bijvoorbeeld de Playstation 2 heeft drie tulip stekkers.
 
volgens mij werken ze beide met scart
maar ik bij me zwager dat ze tegenwoordig monitoren verkopen die tv zijn en voor de pc en spelcomputers
dat is bale want we hebben allemaal 4 maanden geleden nieuwe beeld schermen gekocht:(
 
Probeer abonnement te krijgen met @home.. dan krijg je gratis tv tuner.. kan je tv op pc.. je kan xbox spelle ps2 spelle etc er ook o pdoen
 
ik word er niet wijs uit of dat nou et enige is dat je nodig hebt
zoniet dan is dat de oplossing met een tv kaart erbij in de pc om tv te kijkej endat grote onding van een oude tv kan eruit
 
Geplaatst door RapGangsta
Probeer abonnement te krijgen met @home.. dan krijg je gratis tv tuner.. kan je tv op pc.. je kan xbox spelle ps2 spelle etc er ook o pdoen
als dat zo is kun je toch volstaan met een tv kaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan