eigen opnames branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutschpassion

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
16
Hallo, Ja ik zit met een probleem, onlangs kocht ik een mp3 speler met ingebouwde micro, speciaal om mijjn eigen songs eens op te nemen. Tot zover gelukt en ook af te spelen(wav bestanden) maar zodra ik t in een lijst stop om te branden herkent mijn cd brander niks meer.Blijf om lege cd vragen, en t enigste wat ik dan nog kan doen om dat ding weer te laten werken is systeemherstel. Nu durf ik dus die eigen songs niet meer in een lijst voor branden te zetten. Weet iemand wat er loos is. Alvast bedankt voor de moeite. groetjes Ger:)
 
Heb je misschien nog muziek in de wacht staan om gebrand te worden?
 
nee t idiote is dat iedere keer wanner ik die muziek van mij op die brandlijst zet dat mijn complete station f in gebruik blijkt terwijl er niks in zit
herkent geen enkele cd meer ook geen beschreven cd s dus
ik moet dan echt systeem herstel doen
en opnieuw opstarten
 
Wat voor een brandprogramma gebruik je ? die van windows? gebeurd het ook met bv nero?
 
ja je zegt t precies die twee gebruikt bij de windows medi zegt ie dus plaats lege cd
.en bij nero als ik zeg burn gaat de la open en die zegt ook plaats cd
op dat moment is mijn station f dus zgn in gebruik
 
nog erger nu snap er niks van maar nu zonder enige muziek op brandlijst stop er een cd in herkent niks
mijn station f lijkt weg
lichtjes branden wel als ik er een cd in stop en 2 uur geleden nog een data cd gebrand
:confused: :mad:
 
De-installeer je cdrom een bij apparaatbeheer en laat de pc dan scannen naar nieuwe software..
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 26
ja dat heb ik inmiddels gedaan en dan vind ie m wel weer. Maar nu is t dus weer zo dat zodra ik mijn eigen nummers in de lijst van branden zet is ie weer verdwenen
en station f weer bezet. ik snap er niks van.:rolleyes:
 
Ik ook niet, zit hier al te denken aan formatteren :(
Zitten de kabels goed of probeer eens een andere brander als je die mogelijkheid hebt
 
formateren lijkt me wel erg drastisch. |T gekke is dat ie al mijn andere muziek wel brand. Alleen dat gene wat ik zelf heb ingezongen en opgenomen brand hij niet. Ik moet iets doen met die bestanden maar weet niet wat. Tis ook zo met die mp3 speler, die heeft 1 gb opslag. Zou 30 uur muziek op kunnen. Maar als ik met die microfoon opneem kan er wel 200 uur op dus dat is toch wel een heel ander bestand.Ik denk ook dat dat de reden is
Ik moet denk ik die muziek van mij op de een of andere manier converteren of zoiets.
 
Zijn vast van die mono-wav-bestanden met een rare indeling die de meeste brandprogramma's extreem vies vinden en dus niet lusten :p
Ik heb bij m'n mp3-speler een programma dat die omzet naar mp3... jij niet?

James:)
 
ja, ik heb inmiddels een programma gevonden die die wav. bestanden omzet naar mp3. Alleen ik ben nu nog steeds mijn brander kwijt.......(al 5x verwijderd en opnieuw opgestart, maar is niet meer te vinden nu). Ik ga ff zoeken naar een ander besturingsprogramma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan