van foto's video filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

weijdeveld

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
Berichten
11
L.S.
Ik maak filmpjes van foto's met muziek en tekst via Media Maker. Ik wil deze branden op CD-RW en via een DVD op de TV af laten spelen het lukt mijn niet. Ik heb Nero om te branden via Media Maker kan er wel gebrand worden maar dat lukt helemaal niet. Ik krijg het wel op mijn computer maar ik heb die CD gegeven aan een kennis en die kan hem weer niet afspelen op haar computer. Wat doen wij fout. Ik hoop dat iemand ons kan helpen vriendelijke groeten Leny
 
Dat heeft met codecs te maken.
Je kennis heeft de codecs die jij gebruikt niet op haar/zijn PC staan.
Ik zou je aanraden om het bestand dat je met Movie Maker gemaakt hebt, om te zetten naar VOB.
Om het filmpje op je DVD-speler af te spelen moet je VOB-bestanden maken van je filmpje.
Wat voor extensie (rechtmuisknop op bestand, eigenschappen) heeft je filmpje?
Dan probeer ik je even verder te helpen met het omzetten van die extensie naar VOB.
Als je kennis een DVD-speler (PowerDVD ed) op z'n PC heeft staan, kan hij/zij dit filmpje wel afspelen.
 
Beste freakiej

Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. Ik heb een filmpje gemaakt opgeslagen op mijn computer dan krijg je volgende en dan Overige Instelling: dan heb ik het op DV-AVI(pal) gezet dan slaat hij die film op. Maar op mijn bestand en eigenschappen reageer het bestand niet. Groeten leny
 
Je moet op helpmij eens zoeken naar "photo story 3". Dan worden meerdere mogelijkheden aangereikt. Ikzelf maak van jpg en (gedownloade)muziek in photo story 3 danwel in windows movie maker een bestand en zet dat over naar Avi. Dat naar de DvD. Het enige waar ik van baal is dat het kwamliteitsverschil groot is. Een jpg foto op de tv of een "filmpje" is duidelijk kwalitatief gezien anders. Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan