welke software eigen dvd met beeld en foto's?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WuMastah

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2005
Berichten
61
:)


Welke software kan ik het beste gebruiken als ik van eigen video-opnames captured met dvd- recorder op de pc wil bewerken?

Ik wil er digtale foto's aan toevoegen ( tussen de filmbeelden door) en muziek op de achtergrond.

De dvd die ik gemaakt heb is met vob files

Suggestie voor software die vob files aankan en mooi invloeiende foto's?


bvd WuMastah :thumb:
 
ik ben even aan het stoeien geweest, maar kan de combinatie van video met tussendoor foto's invoegen niet vinden

welke optie bij express moet ik kiezen dan?!
 
Je zult eerst inderdaad die VOB om moeten zetten naar bijvoorbeeld avi of mpeg2.
Even Googlen?(vob to mpeg2)
Daarna kan je alles gewoon in Windows Moviemaker importeren en aan elkaar plakken, overgangetjes, muziekje eronder etc etc etc
 
zie wel wat trial versies, maar die werken niet compleet

suggesties?!
 
Klopt, dat is ook het grote "probleem".
 
Je hebt de VOB-bestanden toch op een schijfje staan? Dan kun je met Nero Vision Express toch gewoon:
DVD maken... > DVD-Video > Schijf importeren > [Station]
En dan kun je die hele film toch gewoon importeren? Of heb je het niet op DVD?
 
importeren lukt, maar foto's toevoegen niet :confused:


Geplaatst door jeroendenoot
Je hebt de VOB-bestanden toch op een schijfje staan? Dan kun je met Nero Vision Express toch gewoon:
DVD maken... > DVD-Video > Schijf importeren > [Station]
En dan kun je die hele film toch gewoon importeren? Of heb je het niet op DVD?
:
 
Je kunt bij Nero Vision Express 'Diavoorstelling maken...', en dan afbeeldingen toevoegen. Wat je ook kunt doen, is met Windows Movie Maker afbeeldingen toevoegen, exporteren als een film en dan importeren in Nero Vision Express.
 
het zijn wel losse foto's die ik op bepaalde punten in de film wil toevoegen, is lastig als de diavoorstelling als één film is.

mmm :rolleyes:


Geplaatst door jeroendenoot
Je kunt bij Nero Vision Express 'Diavoorstelling maken...', en dan afbeeldingen toevoegen. Wat je ook kunt doen, is met Windows Movie Maker afbeeldingen toevoegen, exporteren als een film en dan importeren in Nero Vision Express.
::
 
Ja, dat is inderdaad lastig, maar zoals ik al zei, kun je met Windows Movie Maker al die losse foto's invoegen, je kunt er dan eventueel nog effecten aan toevoegen en daarna kun je het als een film exporteren. En dan kun je het importeren in Nero Vision Express.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan