converteren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

snack

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
79
met nero vision krijg ik de meldingdat ik een decoder moet aanschaffen voor branden naar dvd deze kost 25euro, via de site van cucusoft wordt er nu ook niet bepaald goedkoper op, is er niet een gratis programmaatje dat met dit probleempje uit de weg kan? het is tenslotte maar een probeerseltje waarvoor ik geen dure software wil aanschaffen....
 
converteren

het is een film die ik heb gedownload (ja ik weet het het mag niet!!!) maar ik wilde het gewoon eens proberen op jou site zag ik iets van xvid en dat heb ik gedownload maar wat is de preciese weking daarvan?
 
Het is niet mijn site maar van @TAZMAN en er wordt vrij algemeen uitleg in gegeven.
 
converteren

oke, mijn fout neem me niet kwalijk, mmar heb je enig idee waar ik mee uit de weg kan?
 
Re: converteren

Geplaatst door snack
het is een film die ik heb gedownload (ja ik weet het het mag niet!!!)

Downloaden mag wel. Sharen mag niet. Je hebt dus (als je hem niet geshared hebt) niks illegaals gedaan!
 
Gelukkig.
Ik dacht dat Tazman een nieuwe had gemaakt.
 
Ik verwacht ook niet anders van onze weledel gestrenge heer Crash :D
 
ik heb nog eens gekeken op de site van tazman en daar de xvid-codec gedownload, maar als ik deze open moet ik iets ingeven waar ik niets van begrijp. ik vindt op de site ook niet echt uitleg hierover dus ik ben er nog niet uit hoe ik het ts.xvid-tfm bestand om kan zetten naar dvd. nog iemand suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan