TPMGencoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hoi,

Ik heb een AVI bestand gedownload van ruim 700mb.

Als ik dit nu ga bewerken met TPMGencoder; wordt het bestand dan groter of blijft het toaal die ruim 700 MB.

Andere vraag: wat doet dit programma eigenlijk ?
 
wat wil je precies gaan doen en waarom? Wil je de .avi branden om bijv. af te spelen op een sa-dvdspeler? Misschien eerst eens proberen te branden als vcd, die wordt door de meeste dvd-spelers wel ondersteunt..
 
Nee, omdat ik zelf geen dvd brander heb wil ik het avi bestand omzetten naar een MPEG bestand d.m.v. TPMGencoder.

En dab daarna dat op een cd zetten en bij iemand die wel een DVD brander heeft dit op een dvd branden.

Een beetje omslachtig maar ik heb, nog, geen dvd brander :cool:
 
Of kun je een avi bestand ook omzetten met Nero, en dan direct branden ?
 
Je zou eerst kunnen proberen het als een vcd op cd-rom te branden, die dan afspeelbaar is in je dvdspeler/tv. Dat kan inderdaad gewoon met nero..
 
Dat gaat ook niet. Als ik voor die optie kies wordt het bestand van ruim 700 MB vergroot naar 875 MB en dat past niet op een cd
 
Dat is jammer. In beide gevallen zou dat dus betekenen dat ie te groot wordt voor een cd-rommetje :(

Misschien dan toch maar aan een dvd-brandertje denken? €40 heb je er al één..

Een andere optie zou zijn om het te versturen via internet, via msn ofzo, maar daar ben je dan wel een nachtje mee bezig gok ik..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan