Pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik een Dazzle 90 van Pinnacle gekocht met legale software. Versie 9 Nu wil ik mijn VHS banden met films van de kinderen overzetten naar DVD. Dit gaat, maar er komt geen geluid mee. Dat geluid staat wel op de VHS banden. maat hoe moet de setting staan in opties bij CD-voice surround. Links de bron van invoer en recht microfoon. Kan dat geluid wel overgezet worden. Heb ik een instellingsfout gemaakt of wat anders. Wie kan mij helpen.
Vr.gr.Joop
 
Probeer je audio uitgang van je video recorder eens aan te sluiten op de ingang van de geluidskaart. Misschien dat het dan wel werkt.
Bij de cd voice-over en surround moet je niets veranderen, want dat dient er alleen maar voor als je geluid wilt toevoegen.


Ray.
 
Ik heb een scartblokje op de scartaansluiting van de video recorder en met daarop een schakelaar, in de stand output. Daar heb in een kabel in met een tulpstekker 1 voor de audio linls en 1 voor audio rechts en daar ook nog een stekkertje voor s-vhs. De andere kant van de kabel gaat naar een apperaat wat op de USB zit . Dat is Dazzle 90. Die zou alles om moeten zetten. Het werkt wel in de AVI met mpeg kwaliteit, maar het geluid van de VHS band komt niet mee.
Mijn ander geluid op de computer werkt wel goed. Ik zou dus echt niet weten wat het is.

Joop
 
Als je een geluidskaart hebt met een audio-ingang dan moet je eens proberen om hier je audio op aan te sluiten. Ik heb ook zo'n probleem gehad met een dc-10 kaart. Heb toen gewoon de audio via de geluidskaart aangesloten en dat werkte perfect.

Ray
 
Ik heb inderdaad een losse kabel genomen naar de geluidskaart. Het werkt nu prima.

Allemaal bedankt Gr. Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan