Muziek opeens beveiligd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huckley

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Berichten
104
Beste forum leden,

er doet zich bij mij iets vreemds voor.
Geripte muziek met de MediaPlayer kan ik niet meer afspelen nadat ik ze naar een externe schijf heb verplaatst.
Alle beveiligde muziek kan ik niet meer afspelen
Plak ik in een Messengervenster de muziek en verstuur ik een bepaald nummer dan kan de ontvanger de muziek wel luisteren en als die zelfde muziek weer terug gestuurd wordt kan ik ‘m weer niet luisteren!

Dan heb ik opnieuw een cd in de pc gestopt die al eens geript was herkent die ’t wel en geeft aan:”al geript naar de bibliotheek” .als ik ‘m dan toch nog een keer rip dan komt ie weer in mijn muziek te staan en dan is ie niet meer beveiligd.
Zie bijlage.
Nu heb ik het ook op me lappy geprobeerd met de externe schijf en daar kan ie ook de beveiligde muziek niet afspelen!
Hoe kan het nou dat muziek van me zelf eerst wel afgespeeld kan worden en later niet meer!
Ik zit zelf te denken komt het misschien omdat ik de media gegevens heb opgehaalod met de Media Player!
En zo ja zit er dan niks ander meer op als de muziek weer opnieuw te rippen?
Wie kan me raad geven?
Vriendelijke groeten,
Piet.H
 
Microsoft zegt er het een en ander over: *klik* Heel verhaal, dus blijf scrollen. Mogelijk heeft iemand anders nog een nuttige aanvulling.
 
Bedankt dat is duidelijke info.
Dat scrollen viel wel mee want het was meteen op de juiste plek en het is me wel duidelijk moet dus de muziek over nieuw rippen!
Bedankt voor de link zet 'm direct bij me favo's!
Vriendelijke groeten,
Piet.H
Mocht iemand nog een manier weten het te omzeilen hoor ik het graag!
 
Geplaatst door Huckley
Bedankt dat is duidelijke info.
Dat scrollen viel wel mee want het was meteen op de juiste plek en het is me wel duidelijk moet dus de muziek over nieuw rippen!
Bedankt voor de link zet 'm direct bij me favo's!
Vriendelijke groeten,
Piet.H
Mocht iemand nog een manier weten het te omzeilen hoor ik het graag!

Wel voor de volgende keer: U kunt wel op de volgende manier voorkomen dat bestanden worden beveiligd wanneer u weer muziek van een cd ript: Windows Media Player 10 Klik in het menu Extra op Opties en klik vervolgens op het tabblad Muziek rippen. Schakel het selectievakje Muziek tegen kopiëren beveiligen uit.
 
Dat was me dus al duidelijk na de link!
Ik zat precies op de juiste info u heeft goed gemikt.
Mijn dank!
En is inmiddels al gedaan.

Piet H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan