via DV naar computer met firewire?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimo vogels

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2005
Berichten
38
Sluity mijn dv cam van JVC aan op mijn comp. met firewire kabel. Via software videostudio/ pnnacle/ xp krijg ik geen beeld en herkent software geen dv camera.
Moet ik via bios iets instellen voor de firewire.
Sisoftware sandra ziet ook geen 1294 poort.

wie kan mij helpen?

heeft het wel eens gedaan. Er is nieuwe videokaart in gekomen maar daar zal het toch niet aan liggen he.

alvast thx
 
...1294 poort...[/B]


Ten eerste, het is een 1394 poort.

Ga eens naar ''Deze computer''. Druk aan de linkerkant op ''Mijn netwerklocaties''. Druk dan aan de linkerkant op Netwerkverbindingen weergeven. Zie je daar een 1394 verbinding staan? Zo ja, is die ingeschakeld?
Dat is te zien aan of de schermpjes blauw zijn. Zie afbeelding.
firewire3xo.png
 
Dan is het niet de bedoeling dat je een nieuwe thread opstart, maar de bedoeling dat je wacht tot er weer een antwoord komt.
Anders wordt het een rommeltje op de site.
Lees de huisregels maar eens.
 
Geplaatst door Joren 007


Ten eerste, het is een 1394 poort.

Ga eens naar ''Deze computer''. Druk aan de linkerkant op ''Mijn netwerklocaties''. Druk dan aan de linkerkant op Netwerkverbindingen weergeven. Zie je daar een 1394 verbinding staan? Zo ja, is die ingeschakeld?
Dat is te zien aan of de schermpjes blauw zijn. Zie afbeelding.
firewire3xo.png

thx dacht dit is de tip echter het was reeds ingeschakeld. Dus nog steeds geen herkenning van apparatuur door movie maker/ videostudio etc.
wat doe ik toch fout of zie ik over het hoofd?
groet
 
Ga nu gewoon verder met de andere thread, daar heb je veel meer antwoorden gekregen.

En ik denk dat het toch misschien iets met wel of niet bijgeleverde software zal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan