uitzending gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik wil een uitzending van Barend en Van Dorp terugzien via uitzending gemist van Talpa. Ik krijg echter helemaal geen beeld. Kan dat aan mijn instellingen liggen?
 
Het kan er aan liggen dat je bijv. Realplayer niet hebt geïnstalleerd.
 
Mm bij mij werkt ie ook niet vandaag terwijl dat normaal geen probleem is en ik wel alles kan zien
 
Geplaatst door killermenace
Het kan er aan liggen dat je bijv. Realplayer niet hebt geïnstalleerd.

Volgens mij start ie op, of zou ie dat moeten doen, met mediaplayer
 
Je hebt bij "uitzending gemist" de keuze tussen Realplayer en Mediaplayer.
Dus wat EemaArka zegt zou wel eens de oorzaak kunnen zijn.
 
is dat niet bij 'uitzending gemist' van de publieke omroep? dit gaat om Talpa, ik heb die keuze niet ontdekt. Hij opent ook mediaplayer gewoon (in een klein scherm), maar hij gaat alleen niet lopen.....
 
Dan heb ik niks gezegd en zou je misschien kunnen proberen Realplayer te installeren.
 
Geplaatst door A.J.
Dan heb ik niks gezegd en zou je misschien kunnen proberen Realplayer te installeren.

tja, maar die heb ik toch echt op mijn PC staan. Inclusief de laatste beveiligingsupdate van gisteren....
 
Enne staat ie ook als voorkeursspeler aangegeven?
 
zou het kunnen dat ik codecs mis? ik heb overigens met het afspelen van films nooi problemen.
 
Da's ook nog een mogelijkheid.
K-lite Full installeren en je hebt alles in huis.
Maar er is een antwoord gegeven die er nooit last me had, maar vandaag dus wel.
 
Vreemd, bij mij staat dat niet onder het zwarte scherpje. Maar ja, het resultaat is hetzelfde. Zwart dus...
 
fm5auu.jpg


En dat zie bij elk programma die ik aanklik (WMP 8), ik geloof trouwens niet dat hiervoor Realplayer nodig is, zie ik nergens aangegeven.
 
Geplaatst door gezina
fm5auu.jpg


En dat zie bij elk programma die ik aanklik (WMP 8), ik geloof trouwens niet dat hiervoor Realplayer nodig is, zie ik nergens aangegeven.

Apert hee, bij mij staat daar 'gereed'!!!
 
Wat me trouwens wel opvalt is, het duurt soms gruwelijk lang voordat de verbinding met de media gemaakt is (soms meer dan 2 minuten) en voordat dan het daadwerkelijke 'bufferen' begint.
 
Geplaatst door maestro12
Wat me trouwens wel opvalt is, het duurt soms gruwelijk lang voordat de verbinding met de media gemaakt is (soms meer dan 2 minuten) en voordat dan het daadwerkelijke 'bufferen' begint.

Ook dat had ik al ingecalculeerd. Hij heeft wel een kwartier staan wachten......:confused:
Heb inmiddels Talpa gemaild.
Ik heb je link ook ff in ff geplakt, maar dan vindt ie de pagina niet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan