van limewire-bestand naar een mp3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
80
Hi,

Wanneer ik bestanden download via lime wire en ze vervolgens opzoek in de computer staat er een icoontje voor (gekleurd rondje met een play pijltje erin). Om mijn bestandjes op mn mp3-speler te krijgen moet er echter een doosje met muzieknootjes voor komen te staan. Weet helemaal niet hoe die bestandjes heten en hoe ik het dus voor elkaar moet krijgen. Heb het één keer eerder met hulp van deze site gedaan, dus hoop dat iemand me weer kan helpen. Beloof het dit keer meteen op te schrijven!
 
wat je nu ziet is windows media player
ga naar verkenner en klik rechts op het bestand en dan openen met en dan programma kiezen en dan op geven welk programma jij wilt dat het opent,en aan vinken dat ie altijd met dit bestand moet openen
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Bertus
wat je nu ziet is windows media player
ga naar verkenner en klik rechts op het bestand en dan openen met en dan programma kiezen en dan op geven welk programma jij wilt dat het opent,en aan vinken dat ie altijd met dit bestand moet openen

Ja ok, maar het moet dus een ander soort bestandje worden, nl. zoéén met doosje en muzieknootjes! En hoe doe ik dat?!
 
Geplaatst door Bertus
wat ik dus net uitleg

Sorry, ik had even niet verder gelezen!!!
Ik kom nu dus wel zover dat ik kan kiezen met welk programma maar weet dat dus niet!!! Er staat een heel lijst je maar ze lijken weinig met muziek te maken te hebben.....
 
Laatst bewerkt:
jij weet toch hoe het programma heet waar je altijd mee afspeelt?? die moet er tussenstaan
 
Hieronder het icoontje. Het zegt alleen maar: dit muziekje openen met Windows Mediaplayer.
Het is dus geen bestandje.
Meer een verwijzing.
Als je MP3 opzoekt op de manier zoals Bertus zegt dan hoef je alleen maar te zeggen: Openen met Mediaplayer.
Zijn die downloads van Limewire met een andere extensie (achter de punt, b.v. madonna.wav) dan moet je die wav ook instellen dat ze geopend worden met de Mediaplayer.

Wat je ook kunt doen is bij de instellingen kijken van Limewire. Je hebt n.l. Limewire blijkbaar het recht gegeven die muziek met Limewire te openen.
attachment.php


Ik blijf het wel vreemd vinden dat je mp3 speler dit niet pikt. Een mp3 is een mp3.
Laat voor de zekerheid eens dat icoontje zien met een screenprint. Voor hetzelfde geld heb je het over een unzip programma.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan