kan geen dvd branden met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

conqi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Berichten
2
Ik heb een video gemaakt in Pinnacle 7 (studio 10 werkte even niet op mijn pc wegens te weinig geheugen).
Ik heb een mpeg-2 gemaakt. Nero 7 opgestart. Kreeg het niet gebrand. Bij de preview in Nero kreeg ik alleen geluid en geen beeld. Branden ging ook niet. Heb een mpeg-2 codec gedownload. Haalde niks uit. Andere versies van nero geprobeerd. Lukte nog steeds niet.

Ik heb toen TMPGEnc gedownload en bestand omgezet. Was een demo programma dus kon daarin zowiezo niet branden, maar volgens vele topics kun je dat dan netjes in nero branden.

Weer geladen in nero. weer geen beeld in de preview. Wilde toch eens kijken wat er gebeurde dus heb het branden gestart. Half uur later is ie nog niet begonnen. Het is een klein bestandje.

Ik snap er niks van. Heb nu al meer dan 60 uur achter die pc gezeten en nog geen dvd gebrand. Ben er nu simpel van aan het worden!!! P.s. Mijn dvd brander werkt verder gewoon prima dus daar ligt het niet aan.

Who's going to help me out
 
..

Het probleem wat ik dacht te hebben (software) neemt nu een andere wending.

Mijn broer heeft dvd's gebrand met deze brander toen die in zijn pc zat. Hij heeft me nu zijn brandprogramma gegeven waarmee hij dus perfect dvd's kon branden.
Alles doe ik hetzelfde + heb dezelfde soort bestanden... en hij doet gewoon niks.

Als ik in nero op burn klik geeft hij aan dat hij de bestanden aan het lezen is e.d. Bij processen op mijn pc geeft ie aan dat hij voluit aan het werken is, maar er gebeurd niks. Computers is muisstil. lampje van mijn dvd brander brand niet. En hij gaat dus ook op mijn scherm uiteindelijk niet de dvd branden.

Zou dan denken dat het aan de brander ligt, maar cd's kan ik er weer WEL mee maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan