Mediaplayer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
347
Ik heb mediaplayer 10 op de Pc gezet maar als ik die nu wil openen geeft ie aan: Interne toepassingsfout.
Ik kan hem ook niet meer verwijderen. Heeft iemand een oplossing? Ik draai met Xp pro
Ger
 
Om hem te verwijderen moet je bij configuratiescherm > software een vinkje zetten bij updates weergeven.
 
Is (meestal) zo op te lossen:

Hier kun je custsat.dll downloaden.
Zet het bestandje in de volgende map:

c:\Program Files\Windows Media Player:)
 
Laatst bewerkt:
Oeps gedaan maar het lukt niet. Voor de verandering krijg ik nu de melding: operation system resources limit error. Program will be closet. Please restart windows.
 
Geplaatst door kromme
Oeps gedaan maar het lukt niet...
Wat heb je nu gedaan? Mediaplayer verwijderd of custsat.dll in dat mapje geplaatst?:)
 
Tja....het lijkt erop dat je te weinig resources hebt om WMP te draaien. Wat voor PC heb je? Nog genoeg schijfruimte? Draaien er op de achtergrond zware processen mee?

Helaas kan ik vandaag niet meer reageren, moet straks weg. Misschien iemand anders die zich hiermee wil ´bemoeien´.:)
 
altijd fijn, als iemand zijn vraag op opgelost zet zonder enige reactie over de oplossing.
Ik (en ik denk wij) geven advies om mensen te helpen, en ook om zelf ook wat te leren.
 
sorry ik was te snel! Ik heb met lockme mediaplayer verwijder en ben nu met winamp. Dat werkt perfect. Sorry dat ik dat niet meldde
Ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan