Video met ondertitel branden als VCD

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Berichten
115
Ik wil een video branden als VCD en ik wil daar ondertitels bij zetten. De ondertitels heb ik al in de vorm van een .sub bestand. Kan dit met Nero? Ik heb al eens zitten kijken maar ik kwam er niet echt uit. Verder heb ik deze tutorial gevonden:Klik Hier Maar die vond ik wel erg uitgebreid, kan dat niet makkelijker? Alvast bedankt!
Michiel.
 
Men claimt bij Nero 7 dat dit zal [gaan] kunnen, ik heb 7 maar kan de "truc" niet vinden...

Met Cucusoft Avi, mpeg converter kan het zeker, werkt perfect! Met Subtitle workshop kun je de subs zelf maken, bestaande subs synchroniseren, etc
 
Ik heb het programma geprobeerd, het zag er veelbelovend uit, maar toen ik een testfilmpje van 3 min. probeerde liep ie bij het branden vast bij SYNCHRONIZE CACHE BEGIN..enig idee?
 
En de Subs zou ie automatisch moeten pakken? maar als ik het branden abort omdat ie vastloopt zeg maar, slaat ie wel een file op op de harde schijf, maar daar zitten geen subs bij..help mij?
 
:8-0: Ik ben effe de draad kwijt... over welk programma hebben we het?

Met Cucusoft convertor kun je niet branden en met subtitle workshop ook niet.... Met cucu open je een mpeg bestand en vertelt wat je ervan wilt maken [mpeg met subs, vcd, svcd, dvd] zet een vinkje bij "ondertitels toevoegen" [add subtitles] en de resultaat mpeg heeft dan het juiste formaat en de subs welke je vervolgens met Nero o.i.d. kunt branden. Belangrijk is dat het mpeg [of avi] bestand en de subs file EXACT dezelfde naam hebben.

In subtitle workshop breng je eventuele verbeteringen en de synchronisatie aan en vervolgens ga je naar cucu en dan naar Nero... iets meer werk, maar het resultaat is er dan ook naar........

Groeten
Leo
 
okay! i get it .. enig idee waar ik de volledige versie van het programma cucusoft? want van dat watermerk word ik ook niet vrolijk.

thanks!
michiel.
 
Officieel antwoord: www.avi-vcd.com prijs 29,95 in groene amerikaanse briefjes

Onofficieel:
Als je een torrent client hebt, bijv. Bitcomet MAG JE NIET [aanpassing] kijken op een site die begint met mini en eindigt met met nova, aan elkaar zonder spatie ertussen en dan .com...
 
Laatst bewerkt:
T.a.v. "crash" : er is altijd zoiets als een "hardheidsclausule" En dan het eeuwige dilemma tussen iemand vooruit willen helpen maar dan daarvoor je nek iets moeten uitsteken... waarop de kans bestaat dat de guillotine valt... [helaas doen steeds minder mensen dat]... ik ben in ieder geval zo beleefd geweest niet meteen de link naar de tracker erop te knallen......... maar ok, ik zal mijn leven beteren......

Groeten
Leo

Erpcity

:eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan