Creative Zen Micro

Status
Niet open voor verdere reacties.

levithan

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
12
Ik heb vorige week een nieuwe Zen Micro omgeruild (andere was stuk) dit is de 6 Gb versie maar ik heb alle drivers geinstaleerd en toen m'n comp gereset maar als ik de mp3 speler dan aansluit op mijn usb 2.0 poort dan zegt windows onbekend apparaat aangesloten:(
dus nu kan ik er niks mee en zover ik weet doet de usb 2.0 poorten het wel want als ik mijn joystick of webcam erop sluit doen die het wel...

wie weet miss wat er aan de hand is, of het miss aan windows ligt of toch echt aan de mp3 speler
 
Je hebt eerst de drivers geinstalleerd en toen je PC gereset(?)?
Dan nog een keer de drivers installeren lijkt me.
 
Naja pc gereset ik bedoel opnieuw opgestart, dat vroeg ie namelijk van als je de instalatie wilt voltooien moet je de computer opnieuw opstarten, sorry ik zie reset hetzeflde als opnieuw opstarten ;)

Ik heb de drivers weer verwijderd en toen weer gereinstalled maar nog steeds staat er onbekend apparaat asl ik hem aansluit, ik heb ook al een e-mail gestuurd aan de creative costumer service en die zeiden:

(De-installeer eerst alle Creative Zen Drivers van uw systeem, herstart
de PC en installeer alle drivers opnieuw)

- zorg dat de Zen Micro niet is aangesloten
- klik rechts op het Deze Computer pictogram
- kies voor Eigenschappen
- ga naar het tabblad Hardware
- klik op de knop Apparaatbeheer
- met deze lijst open sluit u de Zen Micro aan
- dubbelklik op het apparaat wat nu in de lijst verschijnt
(Onbekend Apparaat of Creative Zen Micro)
- controleer dat hier een code 28 foutmelding staat
- activeer het tabblad Stuurprogramma
- klik op de knop Stuurprogramma bijwerken
- u wilt zelf een locatie kiezen, namelijk:
C:\Program Files\Creative\JukeBox 3 Drivers- Windows koppelt het juiste
stuurprogramma
- controleer dat de status is veranderd naar 'Dit apparaat werkt
correct'

Maar bij mij staat er dus geen code 28 foutmelding maar:"Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd."
Ik heb de creative custumer service hetzelfde antwoord terug gestuurd en verwacht morgen hopelijk van hun ook een antwoord die het dan miss wel kan oplossen of dat ik dan echt mijn zen weer moet omwisselen en misschien kunnen jullie mij in de tussentijd helpen deze problemen op te lossen of suggesties te geven.
Ik kan nog wel proberen de zen op een andere computer proberen aan te sluiten met de drivers, maar dan moet ik nog ff wachten tot het weekend.
 
Code28 houdt in dat er geen stuurprogramma's zijn geïnstalleerd, je kan dus rustig verder gaan met punt: activeer het tabblad stuurprogramma ;)
 
Hier even een voorbeeldje:

attachment.php
 

Bijlagen

  • code28.jpg
    code28.jpg
    14 KB · Weergaven: 95
Ik heb het zelfde probleem met deze MP3 speler en krijg hem ook niet werkend :(

Ik krijg dezelfde foutmelding (dus geen code 28..) iemand misschien suggesties? Op internet verder kan ik ook niet echt wat vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan