probleem opnemen met Nero wave editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

Helpmij.nl boekhouder
Lid geworden
18 jul 2002
Berichten
820
Altijd gewerkt met nero wave editor. Hiermee nooit problemen gehad. Nu echter het volgende: Wanneer ik wat wil opnemen en ik activeer het opname-paneel dan een pop up venster met de volgende tekst:

"kan opname-apparaat niet openen"

Iemand enig idee?
 
Heb je al gekeken bij start/config.scherm/Geluiden en audioapp. ?
 
Nee, maar het lag in ieder geval niet aan het brongeluid. dit heb ik eerst getest met windows sound recorder en dat werkte gewoon. Dus de instellingen stonden goed om op te nemen. Ook in nero wave editor. daar had ik al vaak mee gewerkt en dus alle mogelijke instellingen doorgelopen. Heb zojuist versie 7 gedownload (had 6+). Hierin werkt het overigens weer;
alleen nu een ander "probleem". Ik had een serial gekocht voor de voorlaatste versie in september. Er werd vermeld dat je daarmee de ophanden zijnde versie 7 gratis kon krijgen. Nu willen ze opeens geld voor die update. Ik heb ze al herinnerd aan hun belofte. Indien ze niet over de brug komen stoppen we met de legale weg...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Premium 7 liggen, nog niet geinstalleerd.
Opzienbarend veel nieuws met 7?
 
Net geïnstalleerd. Alleen even gekeken of de wave-editor nu wel werkte en dat was het geval. voor de rest nog niet bestudeerd. Het uiterlijk is wel veranderd en allerlei functionaliteiten (a la windows) om je computer "over te nemen". Opkomen als speler etc. etc. etc. Maar dat schakel ik tzt allemaal wel weer uit. (het meeste althans..)
 
Dan moet het dus toch aan een instelling van 6 hebben gelegen.
Veel plezier van Nero 7
Zo te zien wonen we dicht bij elkaar :)
 
Ik heb ook nero 7 geinstalleerd, geen enkel probleem, alleen outburning is gelijk gebleven aan 6.xx.
 
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Nero over die licencie en vandaag al antwoord terug gehad. Ik kan ergens op de website mijn serie-nummer van versie 6 ingeven en dan krijg ik de gratis update naar nero 7. Dit geldt voor iedereen die na 1 september Nero 6 heeft gekocht. Heb ik blijkbaar over het hoofd gezien waar ik dat moet ingeven.

Het is inderdaad toevallig, die afstand tot de server Elisa! Kan echter ook precies in een andere richting zijn en dan wonen we dus bijna 100km van elkaar... :D

Ik woon in Utrecht (Zuilen)
 
Er zit in Nero een mogelijkheid om serials in te geven.
Ergens op het hoofdscherm rechts. Neem het eens rustig door.
Die waar je moet kiezen voor audio/film enz.
Ik kan nu niets zien. Ben een andere pc aan het formatteren.
Zuilen :D
Dan wonen we erg dicht bij elkaar :D
 
Zijn er al update's voor nero 7 en waar kan je die ophalen.
 
Humpe als je zo'n vraag hebt kun je het best in Google even 'updates nero 7' typen en voila Hier staat alles wat je nodig hebt. :)
 
In ieder geval bedankt Elisa..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan