Muziek/audio dvd speelt niet op dvdspeler in huiskamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik heb zojuist een Muziek/audio DVD met muziek gedownload van onze grote vriend F Bauer..een menu met daarop 35 albums, kan mijn moeder, haar favoriet dagen achter elkaar luisteren...maar goed, probleem:

De DVD speelt wel op de computer, start op, komt een menu en er speelt muziek

Doe ik em in de standalone speler/recorder, start ie niet op, blijft in zijn Root staan, maar waar ik ook op druk, er gebeurd gans niks....

Ik volg het even niet....whats gebeurd?

:thumb:
 
Op wat voor DVD is de muziek gebrand? + of -?
Ondersteunt de DVD-speler wel het type waarop de muziek is gebrand (+ of - dus).

Sommige DVD-spelers kunnen alleen + afspelen en andere alleen weer -. Ze zijn er ook die het allebei afspelen:)

Werken andere DVD's van hetzelfde type wel op de DVD-speler?
 
De DVD's die ik nu hiervoor gebruik zijn Arita DVD+R 8X
Van de week gekocht via Opus.nl

Heb gisteren oa een dvd gedownload van Duran Duran en een paar speelfilms; geen punt, draaien gewoon, en de Speler is net nieuw en speelt alle films af, ik heb ook een paar - (min) dvd's en ook die doen het....

Ik snap het effe niet, op de comp doen ze het wel:confused:
 
De bestanden kwamen in Rarretjes en parretjes, die gecheckt en uitgepakt naar dvd bestanden, die in de Video_TS map gezet en die map gebrand met IMGtool een Nero hulpmiddel, mislukt!

Toen een poging met CloneDVD; in het menu ook weer de Video_TS map gezocht, ingebracht en op schrijven van bestaande bestanden geklikt...mislukt!

Misschien is proberen om niet de map maar de losse dvd bestanden in Nero in te brengen?

Ik heb Nero 7.0 sinds gisteren :eek:
 
Open Nero Burning rom:
Start > programma's > data > nero burning rom.

Je krijgt dan het volgende scherm.(zie bijlage)
attachment.php

Kies voor "DVD-video" > nieuw.
Je krijgt nu rechts je pc en links de te maken dvd met twee mappen. Zorg dat links de map VIDEO_TS open is en zoek rechts de VIDEO_TS map op die je wil branden.
Sleep alleen de inhoud naar links en brand de dvd.
Eventueel eerst met een wisbare dvd proberen.
 

Bijlagen

  • dvd video.jpg
    dvd video.jpg
    67,3 KB · Weergaven: 271
Hai Crash, ben het nu zo aan het proberen, ik offer er een 3e dvdtje aan op, heb geen herschrijfbare....
 
Op de bovenstaande manier doe ik het ook, als het bestand een VIDEO_TS map opleverd, werkt hier prima.
 
Helaas! Njente....hij komt ook deze keer niet verder dan Root.....lijkt wel of het auto opstartbestand er niet in zit.... ik snap de logica niet meer...

Nou ja, als moedertje Fransje Bauer wil luisteren dan meer via de computer, klinkt ook best ok.

Bedankt voor de tips

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan