Filmpjes toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel_Devil

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Berichten
6
Hoi allemaal,


Misschien is deze vraag al geweest, maar ik heb hem niet zo snel kunnen vinden. ;)

Ik heb een tijdje geleden een homepage gemaakt, en nu zou ik er graag een filmpje op willen zetten, alleen lukt dit steeds niet. pff

Ik gebruik Frontpage 2003 en daarbij WS_FTP om mijn homepage te uploaden.

Alles lukt dan ook wel in frontpage, filmpje invoegen enz enz. Maar zodra ik alles gaat uploaden dan zie ik een kruisje op mijn site :rolleyes:

Hebben jullie misschien enig idee wat ik dan verkeerd doe ?

Groetjes Deborah
 
Heb je de film geupload, en is de URL naar de film in de broncode goed? En geef anders even de URL van je site of een stukje broncode.
 
Geplaatst door jeroendenoot
Heb je de film geupload, en is de URL naar de film in de broncode goed? En geef anders even de URL van je site of een stukje broncode.

Ik heb de film zo vanuit mijn digitale camera op mijn pc gezet.
Dan voeg ik hem toe met frontpage als videobestand, vervolgens upload ik mijn website en natuurlijk ook de pagina waar de video in staat.

Of bedoel je het anders? Ik ben hier namelijk nog niet zo lang mee bezig dus ik snap er ook de ballen niet van :8-0: :)

Op dit moment staat de video er ook niet op, omdat het een kruisje is.

http://members.chello.nl/r.delicaat/ Dit is mijn site!
Alleen zijn ze op dit moment bezig met alle homepages, dus is hij even niet bereikbaar.

Bedankt alvast voor het reageren.
 
Geplaatst door jeroendenoot
Kun je dan even een stukje broncode posten?

Daar vraag je mij wat, dat gaat nu toch niet doordat ik er niet op kan. ?
De brondcode vind ik toch door op eigenschappen te klikken in mijn website?

Of kan het ook op een andere manier. Sorrie hoor ik maak het niet echt makkelijk zo geloof ik :rolleyes:
 
Uhm, nee. Niet bij eigenschappen. Je werkt met Frontpage he... (Ik niet) Dan staat er volgens mij ergens onderaan iets van HTML of CODE of zoiets. Daar kun je de broncode vinden...
 
Geplaatst door jeroendenoot
Uhm, nee. Niet bij eigenschappen. Je werkt met Frontpage he... (Ik niet) Dan staat er volgens mij ergens onderaan iets van HTML of CODE of zoiets. Daar kun je de broncode vinden...

Ja dat klopt er staan er een paar zoals: onderwerpen, splitsen, code, en voorbeeld.

En in die (code) staat heel het html script.



Kun je misschien een voorbeeldje geven van zo'n broncode, ik zou echt niet weten waar ik moet kijken.
 
Lastig dat je geen broncode kunt lezen (begrijpen). Maar als je het filmpje (dat het niet doet) eens op de site zet kan ik de broncode daar lezen.:thumb:
 
Geplaatst door jeroendenoot
Lastig dat je geen broncode kunt lezen (begrijpen). Maar als je het filmpje (dat het niet doet) eens op de site zet kan ik de broncode daar lezen.:thumb:

Ja, ik moet nog een hoop leren, ik ga het morgenavond even doen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan