MP3 naar audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Hallo

Als ik nu momenteel een mp3 naar audio op cd brand
kan ik hem niet afspelen op de speler in de auto van mijn vrouw en dat is een (nieuw gekocht) Marquant MCR-634. Deze afspeler kan cdr/cdrw aan. Als ik dezelfde cd in mijn auto stop gaat hij perfect.
Nu valt mij op dat als ik nu een audio cd maak met Nero 6.6.0.16 er een datum achterstaat en die is bij ieder nummer hetzelfde n.l. 1-1-1995.
Audio cd's ( maakt niet uit welk merk ) met verschillende datums (bijv. vorig jaar) gaan perfect in de auto van mijn wederhelft.
De cd met nummers 1-1-1995 draaien ook in mijn auto en hier thuis perfect.

Wat ik nu niet snap is het volgende:
Waarom hebben alle audionummers nu plotseling dezefde datum (1-1-1995) als ik ze brand ?

het volgende heb ik ook gedaan:
Via email een mp3 opgestuurt naar een kennis, deze heeft het gebrand ( Nero 6.6.0.16 en Win media player)en precies hetzelfde verhaal.

Dan zou je denken er zit wat in die mp3 ?
Ik heb ook wat oudere nummers opnieuw op cd gezet die ik ook al in mijn auto heb (dus dezelfde nummers maar dan voor de 2e keer branden) helzelfde verhaal
ook allemaal 1-1-1995.

Heeft iemand hier een verklaring voor ????
 
Blijkbaar heeft niemand een idee. Ook ik niet.
We gooien je vraag maar even naar boven.

Misschien kan de cdspeler van je vrouw een bepaald soort cd´s niet aan. Heb je het al geprobeerd met een ander merk?
Wat die datum betreft........zelfs nog nooit gezien dat er een datum op stond :8-0: Of bedoel je dat je dit ziet tijdens het binnenhalen in de verkenner?
 
Hoi Elisa

Bedankt voor je reactie en wat een leuke spreuk heb je onderin staan.

Ik heb verschillende merken cd's geprobeerd en ook hele oude en die doen het gewoon goed, zowel in haar auto als de mijne. Maar daar staat die beruchte datum niet op, er staan wel andere datum's maar die zijn verschillend.

Als ik nu een cd brandt (mp3 naar audio) zie ik met Nero
verschillende datum's achter die mp3 staan. Zodra ik ze gebrandt heb op een cd en ik open deze met verkenner staat achter elk nummer dezelfde datum 1-1-1995
Deze cd doet het dan wel in mijn auto maar niet in die van mijn vrouw:eek:

gr.
 
Het blijkt dat die Marquant autoradio's (B merk) toch niet zo goed met gebrande CD's om kan gaan.
Auto radio hebben wel omgeruild met wat bijbetaling
voor een Kenwood en dat gaat nu perfect
 
Ah mooi zo!
Als je ooit een 5.1 gaat kopen hou dan een zelfgebrande cd in je zak. Liefst ook met mp3.
Wij hebben gisteren nog ontdekt dat dit heel handig is.
Dus ook met autoradio's :)
In ieder geval kan je vrouw nu ook genieten :D
 
Hoi

Wat bedoel je met 5.1 ?

Met de aankoop van mijn radio had ik cd's bij me.
Maar bij deze aankoop ging het ff niet bij de Kijkshop.

Maar bedankt voor je reactie :thumb:
 
5.1 die tegenwoordige sets met een woofer en 4 boxjes.
Heb je, zoals mijn buurvrouw een superset gekocht, blijkt dat ding bijna niets te slikken. Alleen originelen.
 
aha, nu vat ik hem.

oke, blijft alleen nog die datum over van 1-1-1995.
Hopelijk komt er nog iemand die daar antwoord op heeft.
Ik heb ook nog een oudere pc 560z met WIN98 SE ook Nero opgezet kwam ook met diezelfde datum.
 
Ik denk dat je, door het raadsel, in dingen hebt verdiept die nog nooit iemand is opgevallen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan