windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvh

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Berichten
181
Als ik een video wil importeren in windows movie maker krijg ik de volgende foutmelding:

C:\Documents and Settings\HP Eigenaar\Mijn documenten\Mijn video's\05.wmv kan niet worden geimporteerd. Niet nader omschreven fout.


Wat moet ik doen om weer gebruik te kunnen maken van Windows movie maker?
 
CVH,

Ik moet even wat meer info hebben: welke versie van Moviemaker gebruik je? Is dit de enige .wmv die hij niet importeerd? Anders probeer eens een andere.
Hoe zit het met bijvoorbeeld een .mpg of een .avi? Gaat die wel goed?
Trouwens kun je 05.wmv wel gewoon in je Mediaplayer afspelen?
 
Ik heb ook een engelse versie gisteren gedownload, maar krijg dezelfde melding.

Ik kan wel in mediaplayer alles bekijken, maar wil graag de stukjes aan elkaar plakken.

Weet jij misschien nog een goeie andere movie maker?
 
Heb het ook met andere films geprobeerd, maar die pakt hij ook niet
 
CVH,

Ik zelf gebruik Pinnacle Studio 8 en daar ben ik erg tevreden over. Echter, dit is geen freeware.

Als je via download.com of tucows.com dan vind je er wel meerdere, niettemin is Moviemaker wel de meest handige omdat ie meegeleverd wordt met Windows en ook zeer gebruikersvriendelijk is.

Om nog even op mijn vragen terug te komen:Heb je ook een .avi of een .mpg geprobeerd? Welke versie van Moviemaker gebruikt je? Als je versie 1 gebruikt zou ik eerst eens versie 2 van de Microsoft-site te halen.

Schoot me net te binnen: het kan ook nog een codec probleem zijn, dat je niet de laatste versies hebt:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/format/codecdownload.aspx

Succes
 
Kijk ik nu verkeerd of zie ik op die link die je bijgevoegd hebt alleen maar Windows media player staan en geen movie maker?

Ik kom zo terug op je vraag
 
Ik heb de 2e versie gedownload, en een avi of een mpg doen het hier ook niet op.

Weet je misschien ook een gratis movie maker?
 
CVH,

Even zitten te Googlen. Er zijn wat problemen bekend met Movieplayer op XP machines waar SP2 op geinstalleerd is. (Her-)Installatie van versie 2.1 van Moviemaker zou dit verhelpen volgens verschillende artikelen.

Daarnaast heb ik ook al eens de Filmmaker gebruikt. Kijk eens op:
http://www.computeridee.nl/voornop.jsp?rubriek=cidee_VoorNop&view=Foto/videotools

Hier vind je meerdere verwijzingen naar gratis videotools die door ComputerIdee getest zijn.
 
Met die filmmaker kan ik volgens mij alleen avi bestanden invoeren.

Hoe zet ik een mwv bestand om naar een avi bestand?
 
CVH,

Nou volgens mij moet je dan toch even verder lezen, want Filmmaker is een schil van meerdere Freewaretools en ook tools zoals jij die zoekt.

Een wmv omzetten naar een avi moet ook met een van deze tools kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan