*.srt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky.v.d

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Berichten
121
Kan iemand me een program aanraden om in de sub.srt files de tijden automatisch te veranderen.

Namelijk mijn externe DVD speler speelt divx met srt files af, maar hier kan je de syncronisatie niet veranderen, sommige sub laten te wensen over ivm tijden.
 
Subtitle Workshop

Helemaal automatisch is het niet... je moet het moment van de eerste zin en het moment van de laatste zin ingeven, daarna herberekent het programma de timing.... mocht dit dat nog niet kloppen, dan kun je nog "tussensynchronisatiepunten" aanbrengen [maar meestal is dit niet nodig]
 
Nog eens bedankt voor de tip, Dit program moet voldoen,
Ik zag ook dat deze twee sub.srt kan samenvoegen.
Dit komt zeker nog van pas.
 
Ik wil je toch nog echt bedanken voor deze tip, gewoon een geweldig program.

Ik had nog een film in twee delen liggen en maar 1 ondertekst, met de hulp van dit program heb ik deze text op een eenvoudige manier kunnen splitten en gesyncronizeerd.
 
We benne op de wereld om mekaar te hellepe, nietwaar?

Geen dank!
Het is inderdaad redelijk compleet programma voor het zelf maken, personaliseren [ook leuk, hier en daar wat wijzigen of toevoegen... in gezelschap doet het vertalen van "motherf****" door "stout ventje" of "ondeugend jongetje" het meestal wel goed .....] en synchroniseren van [allerlei] subs.......

Wil je alles gaan monteren [beeld, geluid, subs] om [overal afspeelbare] DvD's te maken, kan ik je, in het verlengde, DvD-lab Pro aanraden.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan