Video bewerk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerX

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
270
Weet iemand een goed videobewerk programma en dan bedoel ik wel ff iets beter dan windows moviemaker :p

Zou erg blij zijn als iemand mij een naam kan geven van een programma

Vriendlijke groet,

JerX
 
Zou erg blij zijn als iemand mij een naam kan geven van een programma
Die namen heb je nu wel gehad.
Wilde je soms ook nog freeware hebben?
 
Gratis en beter dan Moviemaker zal erg moeilijk worden.
Wat is er niet goed aan Moviemaker?
 
ik kan er niet echt veel leuke dingen mee.
 
Tja, "leuke" dingen zijn over het algemeen niet gratis.
Misschien dat iemand nog een "leukere" weet die gratis is.
 
heb je helaas gelijk in. Maarja ik vind wel wat heb al aardig veel videobewerkprogs namen gekregen nu nog even kijken welke er goed zijn :)
 
Je hebt er drie gekregen lees ik.
Premiere kost ongeveer 1000 euro, dus die valt zeker af.
Die andere twee zijn prima goed en veel goedkoper.
Succes ermee.
Kijk anders ook even op sites als marktplaats.nl voor een tweedehandsje.
 
Ik heb er eentje gevonden die freeware is maar vreemd genoeg niet voor XP. Wel voor NT :shocked:
En of het ECHT freeware is kan ik ook niet controleren.
 
Laatst bewerkt:
Nuja, de betere zijn toch wel, Adobe Premiere
en in sommige gevallen Pinnacle Studio ...

Als je een Mac gebruiker bent raad ik je Final cut aan ...
 
Als je een Mac gebruiker bent raad ik je Final cut aan ...
Topicstarter gebruikt WindowsXP, anders zou hij geen Windows moviemaker hebben :)
Adobe en Pinnacle zijn al aan bod geweest (A.J).
Weet je geen leuke freeware?
 
Van U-Lead zijn er ook aardige videobewerkingsprogramma's. Die worden nog werleens gratis gegeven bij een goedkoop televisiekaartje of een goedkoop videobewerkingskaartje. Ik weet de naam niet meer. Ik had hem zelf 10 jaar geleden toen ik een Trust videobewerkingskaart (zelfde als philips, Fast Video, concurrent van Miro dat nu Pinnacle heet)en daar zat hij bij. Als je een oproep zet op internet krijg je die misschien wel van iemand kado op cd en al. Dat U-Lead neemt 4 keer zo veel ruimte op je schijf in als Adobe Premiere of andere programma's. Daarom misschien is het zo goedkoop.

Ik heb nu Adobe Premiere 6.0 officieel, maar het is een best wel ingewikkeld programma. Je kan voor leuke effecten zoeken op internet naar Holywood FX. Daar zijn een aantal versies van. Dat is een soort toevoeging speciaal voor holywood effecten.
 
Laatst bewerkt:
Ulead is ook al genoemd.
Hier schiet TS niet echt veel mee op.
 
heb premiere

hallo

een beetje laat misschien maar ben op dit moment premiere aan t downloaden duurt wel effe 6 tot 11 uur

maar dan bespaar j wel effe 1000 euro
kijk op www.torrents.to zoeken naar adobe premiere downloaden
dan download je een gratis programma zoals limewire of bittorrent en daarmee kun je dat bestand dan downloaden

succes mvg Hugo
 
MAGIX Video deluxe 15

Ik werk zelf al geruime tijd met Video deluxe 15 van Magix en bevalt uitstekend! Geheel nederlands, veel mogelijkheden en een naar eigen smaak aanpasbare interface. En er is zelfs een gebruikersforum van op www.magix.info. Ik vind het een aanrader. Voor de beginner maar ook voor iemand die al even monteert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan