filmpjes laden niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hai,

Soms kan ik een filmpje op Internet niet zien of een streaming (bijvoorbeeld filmpje op Radio 538, Nu.nl, putfile) In principe alles m.b.t. windows media. Telkens als het filmpje aan het bufferen is staat er opeens ready, dus druk ik op play maar gebeurt er niets.

Ik heb alle codecs, Klite codecs, Nemo, Divx en windows media player 10. Het is niet zo dat ik het filmpje niet kan 'lezen' maar hij start niet.


Waar kan dit aan liggen?
 
ik hoop dat je reactie krijgt want ik heb precies hetzelfde :(
ik kan wmp zelf op zich gebruiken maar als er een filmpje ofzo op een internetpagina geladen moet worden geeft ie aan 'gereed' maar vervolgens gebeurt er niets :confused:
 
Zo te horen gebeurt dat echt "random"?
Volgens mij is het dan toch iets van een codec probleempje.
Ik heb iets soortgelijks ervaren, toen alle codecpacks eraf gegooid en alleen die van WMP opnieuw geinstalleerd.
Sindsdien speelt WMP alles af.
 
Geplaatst door A.J.
Zo te horen gebeurt dat echt "random"?
Volgens mij is het dan toch iets van een codec probleempje.
Ik heb iets soortgelijks ervaren, toen alle codecpacks eraf gegooid en alleen die van WMP opnieuw geinstalleerd.
Sindsdien speelt WMP alles af.

hoe doe ik dat :eek:
ik heb geprobeerd wmp10 er compleet af te halen en opnieuw te installeren maar dat lukt niet
 
Eerst even alle codecpacks eraf.
Zoals K-lite en dergelijke.
Ik heb gemerkt dat codecpacks onder elkaar nog wel eens conflicten geven en misschien is dat bij jou ook aan de hand.
Werkt het niet, kun je ze altijd weer downloaden.
 
Had even opnieuw
WMP10 geinstalleerd nu werkt het weer
 
:confused: snap er niks van, als wmp10 probeer de desinstalleren dan geeft ie een melding dat dat niet kan :8-0:
maar ik heb nu alsnog opnieuw gedownload en dan geeft ie geen melding dat ie er al op staat en ik kan m gewoon installeren en hij doet het weer :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan